H Benda LFS 700

H Benda LFS 700

Benda LFS 700: Η νέα 700άρα από την Κίνα ξεπούλησε την πρώτη της παρτίδα

Μία από τις πιο ενδιαφέρουσες μοτοσυκλέτες από Κινεζικό κατασκευαστή, που είδαμε τα τελευταία χρόνια, είναι η Benda LFS700.

mototriti Team

Το μοντέλο αποτελεί ένα naked/streetfighter σε μεσαίο κυβισμό, με τετρακύλινδρο μοτέρ, 92,5 άλογα και υψηλό επίπεδο εξοπλισμού και περιφερειακών. Να λοιπόν που οι, πολύ προσεγμένοι όπως αποδείχθηκε, κόποι της Benda καρποφόρησαν άμεσα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

«Ξεπούλησε» στην Κίνα η πρώτη παρτίδα των LFS700

Σύμφωνα με τα διεθνή μέσα, όλες οι LFS700 που η Benda κατασκεύασε σε πρώτη δόση, έκαναν «φτερά» στην αγορά της Κίνας! Όχι μόνο αυτό, όμως, καθώς όπως φαίνεται, και οι προπαραγγελίες που έχουν γίνει για το μοντέλο αυτή την στιγμή ξεπερνούν την παραγωγική ικανότητα του εργοστασίου. Αυτό σημαίνει δηλαδή, ότι όσοι θέλουν να αποκτήσουν μία LFS700, έχουν μπει σε λίστα αναμονής!
 

Καθυστερεί η όποια είσοδος του σε ευρωπαϊκές αγορές

Φήμες και σενάρια, ήθελαν την νέα Benda LFS700 να έκανε ντεμπούτο και σε ευρωπαϊκά εδάφη, όμως φυσικά αυτό τώρα θα πάει πίσω, δεδομένης της κατάστασης. Μάλιστα η μοτοσυκλέτα θα μπορούσε να αποτελεί μια δελεαστική πρόταση σε οικονομικό επίπεδο, αφού η τιμή της είναι περίπου 5.400 ευρώ στην Κίνα.
 

92,5 άλογα και επώνυμα περιφερειακά

Το Benda LFS700 έχει τετρακύλινδρο κινητήρα στα 680 κ.εκ., που αποδίδει 92,5 ίππους και 6,4 kgm ροπής. Το πλαίσιο είναι υβριδικής κατασκευής, από αλουμίνιο και ατσάλι, ενώ το πιρούνι είναι της KYB και το πίσω αμορτισέρ είναι σε κοινή θέα, στο δεξί μέρος της μοτοσυκλέτας. Τα φρένα είναι της Brembo, ενώ η μοτοσυκλέτα έχει πλήρη φωτισμό LED, οθόνη TFT, ride-by-wire, ABS και Cruise Control. Όχι και άσχημα, έτσι;
 

HUSQVARNA
BEST BUY