Αλλάζουν όλα στην αντιμετώπιση των εκθέσεων και των μελλοντικών παρουσιάσεων από την BMW.

BMW: «Αντίο» στις εκθέσεις, ψηφιακό το μέλλον

Τις στρατηγικές προθέσεις της BMW για τις παρουσιάσεις μοντέλων που θα έρθουν τα επόμενα χρόνια, παρουσίασε η εταιρεία δείχνοντας σαφή στροφή μακριά από τις φυσικές εκθέσεις. Δείτε περισσότερα…

Με επίσημη ανακοίνωση της πριν λίγο, η BMW παρουσιάζει μια νέα προσέγγιση στις εκθέσεις μοτοσυκλετών, τα events παρουσιάσεων και άρα, τις μελλοντικές κινήσεις της. Όπως χαρακτηριστικά δηλώνει, η παραδοσιακή παρουσία της στις μεγάλες εκθέσεις όπως η EICMA και η Intermot δεν θα αποτελεί πια δέσμευση.
 
Η εταιρεία θα πραγματοποιεί πλέον παρουσιάσεις σε νέες in-house μορφές, όπως επίσης και εξωτερικές παρουσιάσεις, ψηφιακές και ζωντανές, σε κάθε περίπτωση ανάλογα με το κοινό και το μέσο στο οποίο θα απευθύνονται.
 
Ο Markus Schramm, επικεφαλής της BMW Motorrad, δήλωσε για το γεγονός: «Η στρατηγική ευθυγράμμιση των επικοινωνιών μας, μέσω της οποία θα χρησιμοποιήσουμε περισσότερο τις ζωντανές και τις ψηφιακές μορφές, θα μας επιτρέψει να εμπνεύσουμε ακόμα περισσότερους ανθρώπους μέσω των προϊόντων και των προσφορών BMW Motorrad και να τους προσεγγίσουμε με ιδανικά στοχευμένο τρόπο»
 
Χάρη στις νέες μεθόδους παρουσίασης, η BMW Motorrad  θα μπορεί να προγραμματίσει πιο ευέλικτα τις παρουσιάσεις για όλο τον κόσμο αλλά και αποσκοπεί να επιτρέψει μεγαλύτερη διάδραση με όλα τα target group της.
 

  • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    Από δικαιολογίες άλλο τίποτα. Ολα αυτά γίνονται για εξοικονόμηση χρημάτων και όχι επειδή αγάπησαν ξαφνικά τον πελάτη