Αυτό είναι το νέο Benelli TRK702?

Αυτό είναι το νέο Benelli TRK702?

Η Benelli αποφάσισε να προχωρήσει στην διαδικασία προς την παραγωγή του TRK702, έχοντας την εμφάνιση του TRK800 που γνωρίσαμε πριν λίγο καιρό αλλά με διαφορετικό κινητήρα.

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

Το TRK702 ο αντικαταστάτης του TRK800

Η νέα μοτοσυκλέτα φαίνεται να «ακυρώνει» την προσφάτως παρουσιασμένη TRK800, αφού η μικρότερη TRK702 αποδίδει σχεδόν παρόμοια ισχύ αλλά με χαμηλότερο βάρος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

75 ίπποι από 693 κυβικά εκατοστά

Η βασική διαφορά βρίσκεται στον κινητήρα, ο οποίος προέρχεται από τη «μαμά» QJMotor, την εταιρεία που κρύβεται πίσω από τη Benelli και πρόκειται για ένα δικύλινδρο απόδοσης 75 ίππων από 693 κυβικά εκατοστά. Τα χαρακτηριστικά αυτά έρχονται σε αντίθεση με αυτά της μεγαλύτερης TRΚ800, που ο 754 κ.εκ. κινητήρας της αποδίδει μόνο 76 άλογα. Αν τώρα στην παραπάνω εξίσωση των επιδόσεων βάλεις και τον παράγοντα του βάρους, τότε η ζυγαριά γέρνει ολοφάνερα προς τη μία μεριά. Με το 700ρι να ζυγίσει πλήρες υγρών, 6 κιλά λιγότερο από τα 226 κιλά του TRK800, τότε πιθανόν το νέο «αδερφάκι» να αντικαταστήσει το μεγαλύτερο μοντέλο.

Σε δυο εκδόσεις: μία δρόμου, μία πιο

Σε ότι αφορά τα περιφερειακά της μοτοσυκλέτας, μπροστά συναντάμε μία ανάρτηση με ανάποδα πιρούνια και ένα μονό αμορτισέρ στο πίσω μέρος, ενώ την πέδηση αναλαμβάνουν οι μπροστινές ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες Brembo με στάνταρ το ABS, όλα απευθείας από το TRK800. Πιθανόν το νέο μοντέλο να κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις, με την πρώτη να «φοράει» χυτές ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με λάστιχα 120/70ZR17 και 160/60/ZR17 προσανατολισμένο στο δρόμο. Η δέυτερη και πιο περιπετειώδης έκδοση θα εξοπλίζεται με ακτινωτούς τροχούς και διαστάσεις 19 ιντσών μπροστά με ελαστικό 110/80R19 και 17 ιντσών πίσω με 150/70R19.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »