Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρουνι 41 χιλ. εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω, αμφότερα χωρίς δυνατότητα ρύθμισης πέρα από την προφόρτιση στο πίσω μέρος.
Το μεγαλύτερο ατού του Tuono 457 βρίσκεται κάτω από το φινίρισμα: Το αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο δύο δοκών είναι φρέσκο, αναπτύχθηκε για το συγκεκριμένο μοντέλο και το αδερφάκι του, το RS 457 με ξεκάθαρες επιρροές από τις μεγαλύτερες Aprilia, προσφέροντας ακαμψία και ζύγισμα που δεν συναντάς εύκολα στην Α2 κατηγορία. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρουνι 41 χιλ. εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω, αμφότερα χωρίς δυνατότητα ρύθμισης πέρα από την προφόρτιση στο πίσω μέρος. Παρόλα αυτά, η ρύθμιση τους είναι εξαιρετικά ισορροπημένη: Αρκετά σφιχτή για να προσφέρει υποστήριξη σε δυναμική οδήγηση, αλλά και ενδοτική όσο χρειάζεται για να μη σε κουράζει στη καθημερινότητα ή σε μέτριας ποιότητας οδόστρωμα. Η συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας στις αλλαγές κατεύθυνσης είναι άμεση και φυσική.Το χαμηλό βάρος (μόλις 175 κιλά γεμάτη), το καλό ζύγισμα και το τιμόνι σου επιτρέπουν να «ρίχνεις» το Tuono στη στροφή με ακρίβεια, ενώ η σταθερότητα στη μέση της καμπής θυμίζει μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από διπλούς δίσκους 320 mm εμπρός με δαγκάνες ByBre και μονό δίσκο πίσω. Τα φρένα εποπτεύονται από δικάναλο ABS, το οποίο επεμβαίνει όπου και όπως πρέπει, χωρίς να επεμβαίνει πρόωρα.
Το αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο δύο δοκών είναι φρέσκο, αναπτύχθηκε για το συγκεκριμένο μοντέλο και το αδερφάκι του, το RS 457 με ξεκάθαρες επιρροές από τις μεγαλύτερες Aprilia, προσφέροντας ακαμψία και ζύγισμα που δεν συναντάς εύκολα στην Α2 κατηγορία.