Με το που κάθεσαι στη σέλα του Aprilia Tuono 457 καταλαβαίνεις πως η εργονομία της είναι σχεδιασμένη για σπορ οδήγηση χωρίς όμως να θυσιάζει την καθημερινή ευχρηστία, καθώς πολλοί αναβάτες μπορεί να την επιλέξουν και ως το καθημερινό τους όχημα, συνεπώς η Aprilia φρόντισε για αυτό χωρίς να θυσιάσει πολύ από τον σπορτίφ χαρακτήρα της.
Με το που κάθεσαι στη σέλα του Aprilia Tuono 457 καταλαβαίνεις πως η εργονομία της είναι σχεδιασμένη για σπορ οδήγηση χωρίς όμως να θυσιάζει την καθημερινή ευχρηστία, καθώς πολλοί αναβάτες μπορεί να την επιλέξουν και ως το καθημερινό τους όχημα, συνεπώς η Aprilia φρόντισε για αυτό χωρίς να θυσιάσει πολύ από τον σπορτίφ χαρακτήρα της. Με το που ξεκινήσεις σκύβεις ελαφρά, αλλά όχι σε σημείο που θα σε κουράσει, ενώ και το τιμόνι είναι σωστά τοποθετημένο ώστε να μην ασκείται πίεση στους καρπούς. Η σέλα στενεύει στο εμπρός μέρος, διευκολύνει το πάτημα των ποδιών στο έδαφος, το υλικό της όμως είναι σκληρό, συνεπώς μετά από μια, βαριά δύο ώρες θα κουραστείς. Η θέση του συνεπιβάτη είναι αξιοπρεπής, για όταν χρειαστεί, αλλά κατά βάση το Tuono 457 είναι για σόλο απόλαυση, καθώς απουσιάζουν και οι χειρολαβές, εμπλουτίζοντας τον επιθετικό χαρακτήρα του μοντέλου. Τα μαρσπιέ είναι τοποθετημένα ελαφρώς πίσω, ενισχύοντας τη σπορ στάση αλλά χωρίς να δημιουργούν υπερβολική κάμψη στα γόνατα – ωστόσο αν είσαι 1.85 και πάνω, θα δυσκολευτείς. Η πληροφόρηση σου με τις απαιτούμενες ενδείξεις γίνεται μέσω μιας TFT οθόνης 5 ιντσών, ενώ στο αριστερό γκριπ, υπάρχει κομβίο με τέσσερα βελάκια, με τα οποία μπορείς να αλλάξεις το interface, ενώ στο δεξί σου χέρι θα δεις πως κάτω από τη μίζα υπάρχει κουμπί, με το οποίο μπορείς να επιλέξεις τα τρία διαφορετικά Riding Mode (Sport, Eco, Rain).
Η πληροφόρηση σου με τις απαιτούμενες ενδείξεις γίνεται μέσω μιας TFT οθόνης 5 ιντσών