Με το που ανέβεις στη σέλα του Tuono, σε «απορροφάει», σε κάνει ένα με τη μοτοσυκλέτα. Κάθεσαι «μέσα» της, όχι σε πολύ σπορ θέση, αλλά αν θες να σκύψεις στο επιτρέπει. Από το πρώτο φανάρι καταλαβαίνεις πως πρόκειται για ένα δεμένο σύνολο, πιο σοβαρό από ότι θα περίμενες για τα κυβικά της.
Με το που ανέβεις στη σέλα του Tuono, σε «απορροφάει», σε κάνει ένα με τη μοτοσυκλέτα. Κάθεσαι «μέσα» της, όχι σε πολύ σπορ θέση, αλλά αν θες να σκύψεις στο επιτρέπει. Από το πρώτο φανάρι καταλαβαίνεις πως πρόκειται για ένα δεμένο σύνολο, πιο σοβαρό από ότι θα περίμενες για τα κυβικά της. Στις χαμηλές ταχύτητες στη πόλη είναι φιλική, χωρίς απότομα ξεσπάσματα και περίεργα σκορτσαρίσματα, δίνοντας σου την ψευδαίσθηση ότι οδηγείς ένα scooter, με ροπή όμως που θα σε βοηθήσει να κινηθείς με άνεση, ενώ και η γεωμετρία του πλαισίου κάνει την οδήγηση ευκολότερη από όσο δείχνει το σπορ παρουσιαστικό της. Η αίσθηση του γκαζιού είναι άμεση και ας είναι Ride by Wire, προσφέρει γρήγορη επιτάχυνση ακόμη και με δικάβαλο. Για το 0-50 χλμ./ώρα, την ταχύτητα που θα κινείσαι ουσιαστικά μέσα στη πόλη, χρειάστηκε 1,8 δευτερόλεπτα, συνεπώς με ένα μικρό στρίψιμο του καρπού σου θα βρίσκεσαι στο επόμενο φανάρι χωρίς καν να το καταλάβεις. Για το 0-100 χλμ./ώρα, όταν θα πετύχεις λίγο πιο άδειους δρόμους, θα χρειαστεί 5,5 δευτερόλεπτα μόλις, ενώ η ρεπρίζ 60-120 χλμ./ώρα, επιτυγχάνεται σε 6,3 δευτερόλεπτα, με την τελική να ξεπερνάει τα 180 χλμ./ώρα. Εκεί που θα την εμπιστευτείς αμέσως, είναι όταν μπεις μαζί της σε επαρχιακούς δρόμους ή ορεινές διαδρομές, καθώς θα σου δείξει τα δόντια της. Στρίβει με ακρίβεια, κρατά γραμμή, φρενάρει με συνέπεια και σε αφήνει να παίξεις μαζί της χωρίς να σε φοβίζει. Το μόνο που θα παρατηρήσεις είναι πως το πίσω φρένο δεν έχει τόσο έντονη ισχύκαι μόνο με αποφασιστικό πάτημα θα συμβάλλει σε ένα μικρό ποσοστό της επιβράδυνσης. Για τα νούμερα, πέτυχε ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα σε 46 μέτρα και η κατανάλωση που είδαμε σε συνθήκες ταξιδιού ήταν 3,7 λίτρα / 100 χιλιόμετρα. Σε μικτή χρήση η τιμή αυτή θα μεταβληθεί και σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, πετύχαμε κατανάλωση 4,6 λίτρα / 100 χλμ. Ο τρόπος, δε με τον οποίο εκμεταλλεύεται κάθε ίππο είναι απολαυστικός και θα χαρίσει χαμόγελα στον οποιοδήποτε – αν βέβαια είσαι πιο έμπειρος, ετοιμάσου για παιχνίδι ολκής. Στον αυτοκινητόδρομο θα παραμείνει σταθερή και το γκάζι έχει να σου δώσει ακόμη και αν είσαι με 6η σχέση στο κιβώτιο, η ζελατίνα κόβει έναν βασικό όγκο αέρα, αλλά σίγουρα δεν είναι το στοιχείο που κυριαρχεί και δεν την ενδιαφέρει κιόλας, διότι σε όλα τα άλλα διαπρέπει.