Στην καρδιά του Tuono 457 βρίσκεται ένας ολοκαίνουργιος υδρόψυκτος, δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 457 κ.εκ., τον οποίο μοιράζεται με το αδερφάκι του RS 457, με αποδιδόμενη ισχύ 47 ίππων στις 9.400 σ.α.λ.
Στην καρδιά του Tuono 457 βρίσκεται ένας ολοκαίνουργιος υδρόψυκτος, δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 457 κ.εκ., τον οποίο μοιράζεται με το αδερφάκι του RS 457, με αποδιδόμενη ισχύ 47 ίππων στις 9.400 σ.α.λ. – δηλαδή το μέγιστο επιτρεπτό για δίπλωμα Α2 - και 43,5 Nm ροπής στις 6.700 σ.α.λ. Το σύνολο αυτό εξελίχθηκε εξ ολοκλήρου από την Ιταλική εταιρεία, με στόχο να προσφέρει πολιτισμένη λειτουργία, προοδευτική απόδοση και σπορ αίσθηση χωρίς νευρικότητα. Ο κινητήρας ανεβάζει στροφές με γραμμικότητα, γεμίζει από χαμηλά χωρίς κομπιάσματα και συνεχίζει σταθερά μέχρι και τον κόφτη, επιτρέποντας εκμετάλλευση όλου του φάσματος απόδοσης. Η ροπή αποδίδεται ομαλά, διευκολύνοντας τον αναβάτη σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ ακόμη και ψηλά είναι παραπάνω από ζωντανό.
Το σύνολο αυτό εξελίχθηκε εξ ολοκλήρου από την Ιταλική εταιρεία, με στόχο να προσφέρει πολιτισμένη λειτουργία, προοδευτική απόδοση και σπορ αίσθηση χωρίς νευρικότητα.