LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Κινητήρας

Διαβάστηκε από 4.188 αναγνώστες (07/10/2025)
Αποκτά νέα, μεγαλύτερα σώματα ψεκασμού 52χλστ έναντι 48χλστ και χάρη στο ραφινάρισμα του συστήματος Ride by Wire έχει βελτιωθεί η απόκριση γκαζιού σε όλο το φάσμα των στροφών.
2 Φωτογραφίες »

Αποκτά νέα, μεγαλύτερα σώματα ψεκασμού 52χλστ έναντι 48χλστ και χάρη στο ραφινάρισμα του συστήματος Ride by Wire έχει βελτιωθεί η απόκριση γκαζιού σε όλο το φάσμα των στροφών.

Έχοντας πλέον δοκιμάσει εκτενώς τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 659cc της Aprilia σε κάθε μορφή του, η ελαστικότητά και η αξιοπιστία του είναι δεδομένες. Για να πληροί λοιπόν τα Euro5+ πρότυπα έχει δεχθεί μικρές αλλαγές μεγάλης σημασίας, χωρίς να χάσει ουγγιά τσαγανού. Διατηρεί δηλαδή την μέγιστη απόδοση 80 ίππων στις 9.250σαλ και τα 70 Nm ροπής στις 6.500σαλ . Αποκτά νέα, μεγαλύτερα σώματα ψεκασμού 52χλστ έναντι 48χλστ και χάρη στο ραφινάρισμα του συστήματος Ride by Wire έχει βελτιωθεί η απόκριση γκαζιού σε όλο το φάσμα των στροφών. Στο ελαφρύτερο βολάν υπάρχουν νέα υλικά με σπάνιες γαίες, έτσι ώστε να έχει μειωμένη αδράνεια, διευκολύνοντας την ανύψωση του εμπρός τροχού για το ξεπέρασμα εμποδίων. Με το νέο τελικό εξάτμισης της SC Project αναδεικνύεται ο απολαυστικός ήχος που προσδίδει στον κινητήρα ο στρόφαλος με διαστήματα ανάφλεξης 270° (που θυμίζει V2), ενώ δεν είναι τόσο δυνατός όσο θα περιμέναμε, παραμένοντας φιλικός και καθόλου ενοχλητικός στις καθημερινές μετακινήσεις και στον αυτοκινητόδρομο. Η σουίτα ηλεκτρονικών APRC σου επιτρέπει να παραμετροποιήσεις το TCS σε 4 επίπεδα, το φρένο κινητήρα σε 3 και να απενεργοποιήσεις το ABS, ενώ υπάρχουν 4 διαφορετικά Riding Modes (urban, explore, off road, individual). Φυσικά παραμένει το Cruise Control με την χρήση του οποίου μετρήσαμε την κατανάλωση του μοντέλου στα 4,7λ/100χλμ στο ταξίδι. Σε μικτές συνθήκες έκαψε 5,7λ/100χλμ και σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ 18 λίτρων η αυτονομία του θα ξεπεράσει τα 310 χιλιόμετρα σε κάθε σενάριο, αρκετά για να εξερευνήσεις άγνωστα μονοπάτια.


Με το νέο τελικό εξάτμισης της SC Project αναδεικνύεται ο απολαυστικός ήχος που προσδίδει στον κινητήρα ο στρόφαλος με διαστήματα ανάφλεξης 270° (που θυμίζει V2), ενώ δεν είναι τόσο δυνατός όσο θα περιμέναμε, παραμένοντας φιλικός και καθόλου ενοχλητικός στις καθημερινές μετακινήσεις και στον αυτοκινητόδρομο.

Με το νέο τελικό εξάτμισης της SC Project αναδεικνύεται ο απολαυστικός ήχος που προσδίδει στον κινητήρα ο στρόφαλος με διαστήματα ανάφλεξης 270° (που θυμίζει V2), ενώ δεν είναι τόσο δυνατός όσο θα περιμέναμε, παραμένοντας φιλικός και καθόλου ενοχλητικός στις καθημερινές μετακινήσεις και στον αυτοκινητόδρομο.

Σελίδα 1Aprilia Tuareg Rally 660 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
MOTORRAD
YAMAHA