Είναι εμφανές ότι η Aprilia σχεδίασε το Tuareg 660 με στόχο να ξεχωρίζει από τα συνηθισμένα, σε μία κατηγορία πλημμυρισμένη από δεκάδες μοντέλα όπου η πρωτοτυπία μοιάζει έργο δύσκολο.
Είναι εμφανές ότι η Aprilia σχεδίασε το Tuareg 660 με στόχο να ξεχωρίζει από τα συνηθισμένα, σε μία κατηγορία πλημμυρισμένη από δεκάδες μοντέλα όπου η πρωτοτυπία μοιάζει έργο δύσκολο. Τα κατάφερε όμως κι έτσι έγινε το Tuareg αντικείμενο συζήτησης τόσο στις οργανωμένες χωμάτινες εκδρομές, όσο και σε φόρουμ με τις απόψεις να είναι διχασμένες. Αυτό που με σιγουριά και αντικειμενικότητα μπορούμε να πούμε, είναι πως η ψηλόλιγνη σιλουέτα του με τα λιγοστά πλαστικά και την «αρματωμένη» όψη που του δίνουν οι χούφτες, η ενισχυμένη ποδιά, η μεγάλη απόσταση από το έδαφος και φυσικά το ψηλό φτερό τύπου Enduro, εκπέμπουν διάχυτη την σκληροπυρηνική εκτός δρόμου φύση του. Ο LED προβολέας εμπρός δεν έχει αλλάξει, με την συνολική όψη της μοτοσυκλέτας να παραμένει ίδια κατά κύριο λόγο, μία όμως πιο προσεκτική ματιά αρκεί για να παρατηρήσεις κάποιες διαφορές στα πλαστικά εμπρός από το ρεζερβουάρ όπου χάνονται οι ψευτο-αεραγωγοί «αυτιά» εκατέρωθεν του προβολέα. Το κοντό σε μήκος ψηλό φτερό εμπρός, φαίνεται να δίνει στο μοντέλο ακριβώς αυτό που του έλειπε αισθητικά, ενώ η έκδοση Rally έρχεται αποκλειστικά στον χρωματισμό "Race Replica" με το μαύρο σαν βάση, με κόκκινες, λευκές και μωβ λεπτομέρειες. Ξεχωρίζουν επίσης τα ανοδιωμένα καλάμια του πιρουνιού εμπρός σε χρυσό χρώμα, το οποίο θα βρεις επίσης στα στεφάνια και το τιμόνι.
Τα κατάφερε όμως κι έτσι έγινε το Tuareg αντικείμενο συζήτησης τόσο στις οργανωμένες χωμάτινες εκδρομές, όσο και σε φόρουμ με τις απόψεις να είναι διχασμένες.
Η Aprilia δίνει ξεκάθαρα προτεραιότητα στην λειτουργικότητα με αυτό το μοντέλο - χωρίς όμως να κάνει εκπτώσεις στην αισθητική - έτσι ώστε να υπάρχουν όσο το δυνατό λιγότερες υλικές ζημιές (σπασμένα πλαστικά) μετά από μία πτώση. Η ποιότητα κατασκευής του ακολουθεί τα πρότυπα της υπόλοιπης οικογένειας 660, αφήνοντας τον αναβάτη ικανοποιημένο σε ότι αναζητά, με το φινίρισμα διακοπτών και πλαστικών να είναι εξαιρετικό.
Ο LED προβολέας εμπρός δεν έχει αλλάξει, με την συνολική όψη της μοτοσυκλέτας να παραμένει ίδια κατά κύριο λόγο, μία όμως πιο προσεκτική ματιά αρκεί για να παρατηρήσεις κάποιες διαφορές στα πλαστικά εμπρός από το ρεζερβουάρ όπου χάνονται οι ψευτο-αεραγωγοί «αυτιά» εκατέρωθεν του προβολέα.