LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Στο δρόμο

Διαβάστηκε από 4.267 αναγνώστες (07/10/2025)
Στο χώμα λοιπόν, το Tuareg Rally 660 βρίσκεται στο στοιχείο του, έτοιμο να εξαντλήσει τις προσδοκίες σου για το τι μπορεί να κάνει μία μεσαία Adventure μοτοσυκλέτα.
5 Φωτογραφίες »

Στο χώμα λοιπόν, το Tuareg Rally 660 βρίσκεται στο στοιχείο του, έτοιμο να εξαντλήσει τις προσδοκίες σου για το τι μπορεί να κάνει μία μεσαία Adventure μοτοσυκλέτα.

Παρά την καθαρά εκτός δρόμου υπόστασή του, το αστικό περιβάλλον θα γίνει το καθημερινό πεδίο δράσης του Aprilia Tuareg Rally 660, τουλάχιστον για τους περισσότερους ιδιοκτήτες του. Ακόμα όμως και στην τσιμεντένια ζούγκλα, καταφέρνει να ξεδιπλώσει τις αρετές του σαν ένα άκρως ικανό στην αποφυγή της κυκλοφοριακής συμφόρησης Adventure, με αναρτήσεις που «αδιαφορούν» για τις λακκούβες που θα βρεθούν στο διάβα σου. Η τοποθέτησή του τιμονιού ακόμα πιο ψηλά με την χρήση καβαλέτων, σου επιτρέπει να κάνεις ξέγνοιαστα διήθηση καθώς περνάει πάνω από τους καθρέπτες των περισσότερων αυτοκινήτων. Παράλληλα, το μεγάλο του κόψιμο θα αποδειχθεί σωτήριο τόσο στις κλειστές μανούβρες παρκαρίσματος και τις αναστροφές όσο και σε "δύσκολες" εκτός δρόμου καταστάσεις όπου η γωνία στρέψης του έχει καταλυτικό ρόλο. Η μαλακή αίσθηση του συμπλέκτη και το χαμηλό βάρος της μοτοσυκλέτας, δίνουν συνδυαστικά στην οδήγηση μία ανάλαφρη αίσθηση, με μοναδική ενόχληση την ζέστη του κινητήρα που καταλήγει στα πόδια όταν ανάβει το βεντιλατέρ, τους καλοκαιρινούς μήνες στο σταμάτα-ξεκίνα μέσα στην πόλη. Η ορατότητα που προσφέρουν οι καθρέπτες είναι ικανοποιητική και η μικτή κατανάλωση της τάξης των 5,7λ/100χλμ που μετρήσαμε σε μικτές συνθήκες κινείται σε λογικά πλαίσια για τα δεδομένα της κατηγορίας.


Περνώντας στο επαρχιακό οδικό δίκτυο, το χαμηλό βάρος του Tuareg Rally 660 θα σε προκαλέσει να παίξεις μαζί του βουτώντας από στροφή σε στροφή, χωρίς υπερβολές βέβαια καθώς δεν είναι αυτός ο σκοπός ούτε των ελαστικών ούτε της μοτοσυκλέτας.

Περνώντας στο επαρχιακό οδικό δίκτυο, το χαμηλό βάρος του Tuareg Rally 660 θα σε προκαλέσει να παίξεις μαζί του βουτώντας από στροφή σε στροφή, χωρίς υπερβολές βέβαια καθώς δεν είναι αυτός ο σκοπός ούτε των ελαστικών ούτε της μοτοσυκλέτας.

Περνώντας στο επαρχιακό οδικό δίκτυο, το χαμηλό βάρος του Tuareg Rally 660 θα σε προκαλέσει να παίξεις μαζί του βουτώντας από στροφή σε στροφή, χωρίς υπερβολές βέβαια καθώς δεν είναι αυτός ο σκοπός ούτε των ελαστικών ούτε της μοτοσυκλέτας. Στην εθνική θα καταφέρεις να αδειάσεις το ρεζερβουάρ πριν χρειαστείς την πρώτη στάση, ενώ στο χώμα είναι που θα δεις "από τι πραγματικά είναι φτιαγμένο" το μοντέλο. Πριν όμως περάσουμε σε αυτό να δούμε πως τα πήγε στο τομέα των επιδόσεων. Οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι χρειάστηκε 1,9 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 50χλμ/ω από στάση και 4,5 για το 0-100χλμ/ω, ενώ έχει εξαιρετικά ρεπρίζ (καλύτερη από του RS λόγω των "κοντών" σχέσεών του), με το 60-120χλμ/ω με 4η να έρχεται σε 4,6 δευτερόλεπτα. Αν και η αίσθηση του εμπρός φρένου είναι λίγο σπογγώδης, το σύστημα πέδησης ακινητοποιεί αποτελεσματικά το Tuareg Rally 660 από τα 100χλμ/ω σε 45,5 μέτρα. Στο χώμα λοιπόν, το Tuareg Rally 660 βρίσκεται στο στοιχείο του, έτοιμο να εξαντλήσει τις προσδοκίες σου για το τι μπορεί να κάνει μία μεσαία Adventure μοτοσυκλέτα. Βγαίνοντας από τον κοινότυπο στρωμένο χωματόδρομο και περνώντας σε στενά μονοπάτια single-track, θα ορμήσεις σε απότομες ανηφορικές αναβάσεις χωρίς δεύτερη σκέψη. Η ροπάτη λειτουργία του σε συνδυασμό με τις ειδικές για εκτός δρόμου οδήγηση χαρτογραφήσεις, θα σου επιτρέψουν να έχεις τον απόλυτο έλεγχο, με τον κινητήρα να τείνει να προτιμά το υψηλό στροφάρισμα. Με την απενεργοποίηση του εξαιρετικού για τον δρόμο Traction Control, οι πλαγιολισθήσεις γίνονται αβίαστα, ενώ οι αναρτήσεις είναι εκπληκτικές. Με εμφανώς περισσότερα χιλιοστά διαθέσιμης διαδρομής, σου επιτρέπουν να κοιτάς μακριά, ενώ δύσκολα θα τερματίσουν σε άλματα ακόμα και στις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Η ενισχυμένη αλουμινένια ποδιά σε απαλλάσσει από περιττά άγχη για την ασφάλεια του κινητήρα, ενώ εξίσου βοηθητικές είναι και οι μεταλλικές χούφτες. Όπως και οι ίδιοι διαπιστώσαμε η σιλουέτα της μοτοσυκλέτας περιορίζει τις πιθανές ζημιές σε περίπτωση πτώσης, ενώ δεν χρειάζεται να πούμε πόσο εύκολα σηκώνεται από το έδαφος. Αυτά τα συστατικά λοιπόν, έχει η συνταγή για μία ικανότατη Adventure μοτοσυκλέτα που φέρνει στο φως τον εξερευνητή που κρύβεις μέσα σου, με αστείρευτες δυνατότητες στην χωμάτινη οδήγηση.

Οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι χρειάστηκε 1,9 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 50χλμ/ω από στάση και 4,5 για το 0-100χλμ/ω, ενώ έχει εξαιρετικά ρεπρίζ (καλύτερη από του RS λόγω των

Οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι χρειάστηκε 1,9 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 50χλμ/ω από στάση και 4,5 για το 0-100χλμ/ω, ενώ έχει εξαιρετικά ρεπρίζ (καλύτερη από του RS λόγω των "κοντών" σχέσεών του), με το 60-120χλμ/ω με 4η να έρχεται σε 4,6 δευτερόλεπτα.

Σελίδα 1Aprilia Tuareg Rally 660 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
MOTORRAD
YAMAHA