Πριν από λίγο καιρό, η αμερικανική εταιρεία αποκάλυψε την πρόθεσή της να δραστηριοποιηθεί στην Ινδία, πουλώντας και κατασκευάζοντας μοτοσικλέτες εκεί. Παράλληλα, ανακοίνωσε πως έχει στα σκαριά έναν v-twin κινητήρα 500 κ.εκ., ο οποίος θα τοποθετηθεί σε μοντέλο που προορίζεται αποκλειστικά για την ινδική αγορά.
Το δεύτερο βήμα ήταν η μεταφορά της κατασκευής κάποιων μοντέλων σε εργοστάσιο στην Ινδία. Η συγκεκριμένη κίνηση είναι σχεδόν απαραίτητη για κάποιον που θέλει να δραστηριοποιηθεί στην αγορά της Ινδίας, καθώς οι δασμοί της εισαγωγής μοτοσικλετών στη χώρα είναι μεγάλοι.
Πριν μερικές ημέρες, στα 9 μοντέλα που θα ξεκινήσουν να κατασκευάζονται στην Ινδία (XL883 Sportster, XR 1200 X Sportster, XL883R Roadster, XL 1200N Nightster, Dyna Street Bob, Dyna Super Glide Custom, Road King, Street Glide, Night Rod Special και Ultra Classic Electra Glide) προστέθηκαν άλλα τρία: τα Fat Boy, Fat Boy Special και Heritage Softail Classic.
Με τις τελευταίες της κινήσεις, λοιπόν, η Harley-Davidson φιλοδοξεί να σταθεροποιηθεί για τα καλά στη ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά της Ινδίας, όχι μόνο με το μελλοντικό μοντέλο των 500 κ.εκ., αλλά και με μοτοσικλέτες της τρέχουσας γκάμας της. Και, εκμεταλλευόμενη το γεγονός ότι η ζήτηση στην Ινδία για μοτοσικλέτες άνω των 800 κ.εκ. έχει αυξηθεί τον τελευταίο καιρό, βάζει το… βαρύ πυροβολικό της στη μάχη, προκειμένου να διεκδικήσει ένα κομμάτι της πίτας.
Προσιτά 125άρια με 16άρη τροχό εμπρός και ABS/TCS στον στάνταρ εξοπλισμό
Morbidelli SC 125 LX 2025 - Test
Triumph Trident 800: Πιάστηκε σε δοκιμές το νέο μεσαίο Roadster στην Ινδία
Marshal Cruiser: Διέρρευσαν τα σχέδια από το νέο κινεζικό custom με φουτουριστικό design
Νέα Honda CB 500 SF: Επίσημα το μεγάλο comeback της Super Four στην Κίνα
Test κράνος Caberg Soho: Jet μεγάλης κάλυψης, με εξαιρετικό εξαερισμό
Σε εφαρμογή το σχέδιο για τα ηλεκτρικά πατίνια στην Αθήνα με τέλη στάθμευσης
Triumph: Δώρο πακέτο βαλιτσών σε Tiger 900 & 1200 και μειωμένες τιμές στη σειρά Scrambler
Benelli BN125: Με 13,5 λίτρα ρεζερβουάρ και ανεστραμμένο πιρούνι
Honda Gorilla: Ο μεγάλος αδερφός του Monkey που έγινε θρύλος
Test Μεταχειρισμένου: KTM Duke 390 (2017–2024)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.