Μόλις καθίσεις στη σέλα του C 600 Sport θα σου δημιουργηθεί η εντύπωση πως όλα όσα έβλεπες τόση ώρα ήταν μια οπτασία. Είναι δυνατόν όλες αυτές οι γωνίες και ο sport σχεδιασμός να επιτρέπουν υψηλά επίπεδα άνεσης; Σε αυτή την περίπτωση, θα διαπιστώσεις πως ναι. Αν και διαφορετικά σχεδιασμένη από αυτή του C 650 GT, η σέλα εξακολουθεί να είναι εξαιρετικά άνετη. Είναι μεν ψηλότερη και σε φέρνει πιο μπροστά (εξαιτίας και του χαμηλότερα τοποθετημένου τιμονιού), αλλά δε σε κουράζει και σου επιτρέπει να προσαρμόσεις τη θέση του σώματός σου, ανάλογα με τις οδηγικές σου διαθέσεις. Την ίδια δυνατότητα σου προσφέρει και ο άφθονος χώρος για τα πόδια. Όσον αφορά στους χώρους, αυτοί είναι αρκετά μικρότεροι του δίδυμου GT, τουλάχιστον εν κινήσει. Αν η τελευταία φράση σε μπερδεύει, η λέξη FlexCase θα σου λύσει όλες τις απορίες. Το σύστημα FlexCase βρίσκεται κάτω από τη σέλα του Sport και επιτρέπει την αύξηση του χώρου, όταν το scooter είναι σταθμευμένο. Πρόκειται για έναν κάδο, ο οποίος κατεβαίνει μέχρι τον πίσω τροχό. Χάρη σε αυτόν, κάτω από τη σέλα μπορούν να χωρέσουν δύο κράνη. Κι αν φαίνεται υφασμάτινος και επισφαλής, η BMW έχει φροντίσει και για αυτή τη διάψευση, ενισχύοντάς τον με ίνες Kevlar! Αποθηκευτικοί χώροι υπάρχουν και στα δύο ντουλαπάκια στο κόκπιτ. Αν και δεν κλειδώνουν, έχουν άφθονο χώρο για μικροπράγματα, αλλά και υποδοχή ρεύματος.
Αυξάνει ο τουρισμός τα τροχαία;
Scooter 125 που αγοράζεις με λιγότερα από 2.500 ευρώ
Νέο ελαφρύ τετρακύλινδρο, γυμνό από την Kove στα 450cc
Sym PE 3: Πρωτότυπο ηλεκτρικό scooter με βενζινοκινητήρα «γεννήτρια»
Επιστροφή στα Supersport παραγωγής για την KTM με το 990 RC R
Ducati Multistrada V4 S Grand Tour - Test
Ιδανικό σενάριο: Ηλεκτρικά με μεγαλύτερη αυτονομία ή γρήγορη φόρτιση;
Super Soco E-Max Liberera VS2: 45άρι ηλεκτρικό scooter για διανομείς
Kymco Dink-R 125i: Compact GT Scooter, το τρίπτυχο της επιτυχίας
Αδιάβροχο σακάκι Anorak Road Long
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr