Μόλις καθίσεις στη σέλα του C 600 Sport θα σου δημιουργηθεί η εντύπωση πως όλα όσα έβλεπες τόση ώρα ήταν μια οπτασία. Είναι δυνατόν όλες αυτές οι γωνίες και ο sport σχεδιασμός να επιτρέπουν υψηλά επίπεδα άνεσης; Σε αυτή την περίπτωση, θα διαπιστώσεις πως ναι. Αν και διαφορετικά σχεδιασμένη από αυτή του C 650 GT, η σέλα εξακολουθεί να είναι εξαιρετικά άνετη. Είναι μεν ψηλότερη και σε φέρνει πιο μπροστά (εξαιτίας και του χαμηλότερα τοποθετημένου τιμονιού), αλλά δε σε κουράζει και σου επιτρέπει να προσαρμόσεις τη θέση του σώματός σου, ανάλογα με τις οδηγικές σου διαθέσεις. Την ίδια δυνατότητα σου προσφέρει και ο άφθονος χώρος για τα πόδια. Όσον αφορά στους χώρους, αυτοί είναι αρκετά μικρότεροι του δίδυμου GT, τουλάχιστον εν κινήσει. Αν η τελευταία φράση σε μπερδεύει, η λέξη FlexCase θα σου λύσει όλες τις απορίες. Το σύστημα FlexCase βρίσκεται κάτω από τη σέλα του Sport και επιτρέπει την αύξηση του χώρου, όταν το scooter είναι σταθμευμένο. Πρόκειται για έναν κάδο, ο οποίος κατεβαίνει μέχρι τον πίσω τροχό. Χάρη σε αυτόν, κάτω από τη σέλα μπορούν να χωρέσουν δύο κράνη. Κι αν φαίνεται υφασμάτινος και επισφαλής, η BMW έχει φροντίσει και για αυτή τη διάψευση, ενισχύοντάς τον με ίνες Kevlar! Αποθηκευτικοί χώροι υπάρχουν και στα δύο ντουλαπάκια στο κόκπιτ. Αν και δεν κλειδώνουν, έχουν άφθονο χώρο για μικροπράγματα, αλλά και υποδοχή ρεύματος.
QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
Tesla Autopilot: Νεκρός αναβάτης από σύγκρουση που αυτό προκάλεσε
Long Term Test: Suzuki GSX- 8S
Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024: Συνέντευξη με τον Κ. Angelo Corno Υπεύθυνο Πωλήσεων της Nerva (Βίντεο)
Πτώση τιμών κατά 1.200 ευρώ στις Enduro KTM, Husqvarna & GasGas MY2023
Νέες Retro μοτοσυκλέτες στα 125 & 250cc από την αγγλική Mutt
Παρουσίαση Mitas Touring Force: Σε ταξιδεύει
Δώσε τη δική σου πινελιά με αυτοκόλλητα ρεζερβουάρ Motografix
Skafidas Racing Workshop: Πιστοποιημένος επισκευαστής κορυφαίων οίκων αναρτήσεων
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr