LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Μεταφορές; Το SH διαθέτει βάση για top-box, χώρο κάτω από τη σέλα, επίπεδο πάτωμα, γάντζο, και μεγάλο ντουλαπάκι στην ποδιά.

Για πρώτη φορά, το SH έχει και μονό σταντ (καλοσχεδιασμένο, γερό και με σωστή κλίση), στον στάνταρ εξοπλισμό.

Νέο είναι το κάλυμμα στην εξάτμιση. Είναι μικρότερο από το προηγούμενο, κρύβοντας έξυπνα τον όγκο του τελικού.

Τι δεν είχαν τα προηγούμενα όργανα; Μερικό χιλιομετρητή και όμορφο design; Πάρτε δύο μερικούς τώρα, και από design; Μούρλια.

Έξυπνες εγκοπές στα μαρσπιέ συνεπιβάτη, που βοηθούν ώστε να μη γλιστράνε οι πάτοι των παπουτσιών.

Άνεση / εργονομία: Οι επιθυμίες σας διαταγές

Η σέλα είναι φαρδιά, άνετη, και σχετικά ψηλή, όμως αν ο αναβάτης γλιστρήσει μπροστά, πατάει εύκολα κάτω. Το πρώτο πράγμα που σε εντυπωσιάζει πάνω στο νέο SH είναι το μικρό του βάρος. Στα 135 κιλά γεμάτο (ένα κιλό ελαφρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο, παρά την προσθήκη ABS), είναι απίστευτα μανιτζέβελο σε όλες τις καταστάσεις. Είτε το καβαλάς, είτε προχωράς πλάι του, σε ανηφόρα ή κατηφόρα, είτε το κάνεις όπισθεν με τα πόδια, ενώ είσαι στη σέλα, είναι λες και καβαλάς ποδηλατάκι! Ο αναβάτης κάθεται όρθιος, σε βολική στάση, με χαλαρές γωνίες σε χέρια και πόδια. Τα όργανα είναι καλαίσθητα, και πλήρη. Διαθέτουν κοντέρ αναλογικών ενδείξεων με το αισιόδοξο τελικό νούμερο των 160χλμ/ώρα, ενδείξεις βενζίνης και θερμοκρασίας, ψηφιακή οθόνη με δύο μερικούς χιλιομετρητές μαζί με τον ολικό, αλλά και ρολόι, και όλες τις απαραίτητες ενδείξεις -αλλά και την ένδειξη λειτουργίας του Idling stop. Τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη διαθέτουν έξυπνα σχεδιασμένες χαραγές, ώστε να μην γλιστράνε οι πάτοι των παπουτσιών, ενώ οι χειρολαβές είναι εργονομικές και όμορφες. Μεγάλο νέο για το SH του 2013 είναι το νέο πλαίσιο που σχεδιάστηκε ώστε να αφήνει χώρο στον κάδο για να αποθηκεύετε μέσα ένα full-face κράνος.

Το SH 150i διαθέτει 2 κλειδαριές κρανών, ενώ υπάρχει και ένα νέο έξτρα αντικλεπτικό μέτρο στον κεντρικό διακόπτη, ο οποίος διαθέτει μια λάμα που τον κλείνει, χρησιμοποιώντας το πίσω μέρος του κλειδιού. Και πλέον, μαζί με το διπλό σταντ, το γεροφτιαγμένο μονό σταντ διατίθεται στον στάνταρ εξοπλισμό. Για το τέλος αφήσαμε το άνοιγμα της σέλας, το οποίο γίνεται πλέον από ένα κουμπί δίπλα στον κεντρικό διακόπτη (για ασφάλεια, ο κεντρικός διακόπτης πρέπει να είναι στη θέση off για να ανοίξει η σέλα).

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τελευταίες Ειδήσεις

Benda P51 hybrid boxer: Αποκαλύφθηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά – 62 ίπποι και 0-100χλμ σε 3,7 sec!

Kawasaki υβριδικό maxi scooter: Πατέντα δείχνει τη νέα κατεύθυνση της εταιρείας

ΚΤΕΟ στις μοτοσυκλέτες: Η FIM λέει «όχι», αλλά ποιος θα αναλάβει την ευθύνη;

Kymco Dink X 125: Το νέο ADV scooter που τα έχει… όλα με τιμή 2.895 ευρώ

Test Scorpion-Exo 930 Evo: Κομψό ανοιγόμενο κράνος με πολυκαρβονικό κέλυφος

Ιταλία: Μόνο 3.700 από τις 11.000 κάμερες ταχύτητας είναι ενεργές

Η Ευρώπη προς άρση των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων στα δίτροχα

Ιταλία: Αποζημίωση οδηγών για καθυστερήσεις – Τι συμβαίνει στην Ελλάδα

Δημοτικοί υπάλληλοι έκαναν road trip με e-pass απορριμματοφόρων – Χρεώσεις μέχρι τη νότια Ελλάδα

Μπουφάν Rev'It Shade 2 H2O

Kawasaki Square Four 750: Το δίχρονο τετρακύλινδρο τέρας που η νομοθεσία δεν άφησε να γεννηθεί

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ