Οδεύοντας προς την παρουσίαση του Ninja, όπου θα το έβλεπα για πρώτη φορά από κοντά, ομολογώ πως περίμενα ένα ακόμη μοτοσικλετάκι με sport αισθητική – αλλά η πρώτη μου επαφή με το νέο μοντέλο με διέψευσε!
Μπορεί το Ninja 300R να απέκτησε λίγα κ.εκ. παραπάνω, αλλά οι αισθητικές παρεμβάσεις των Ιαπώνων το κάνουν να δείχνει αρκετά μεγαλύτερο! Τα πλαστικά μέρη του νέου Ninja είναι εξαιρετικά αιχμηρά, χαρίσουν περισσότερο όγκο στη μοτοσικλέτα και δεν ακολουθούν τις πιο φιλικές γραμμές του προηγούμενου 250. Eπιπλέον, πολλά στοιχεία έχουν επηρεαστεί (και άλλα έχουν έρθει αυτούσια) από το ZX-10R της πράσινης εταιρείας. Οι επιθετικοί δίδυμοι προβολείς, η μίνιμαλ ζελατίνα, οι επανασχεδιασμένοι καθρέφτες και τα πλαϊνά μέρη του ολόσωμου φέρινγκ προσφέρουν μια αίσθηση μεγάλου supersport στο μπροστινό μέρος, ενώ η ακόμη πιο αιχμηρή ουρά, το κοντό και φουσκωμένο τελικό και η επανασχεδιασμένη βάση της πινακίδας ενισχύουν αυτή την εικόνα πίσω.
Και στην υπόλοιπη μοτοσικλέτα; Εκεί βρίσκεται μια πλειάδα διακριτικών αλλαγών που κάνει τη διαφορά! Το ντεπόζιτο «φούσκωσε» στο πάνω μέρος, χαρίζοντας όγκο κι επιθετικότητα. Τα λαστιχένια μαρσπιέ του συνεπιβάτη αντικαταστάθηκαν από μεταλλικά, όπως στα μεγάλα ss. Τα μπροστινά φλας είναι μέσα στο φέρινγκ. Ο νέος πίνακας οργάνων φαίνεται να μπορούσε να φιλοξενήσει ακόμη και lap timer! Και οι νέοι τροχοί έχουν βασιστεί σχεδιαστικά σε αυτούς του ZZR 1400.
Σε αυτά, προσθέστε και στοιχεία που παρέμειναν ίδια από το Ninja 250R, όπως οι δίσκοι μαργαρίτες, και φανταστείτε πόσες φορές θα πρέπει να εξηγήσετε στο φανάρι ότι η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα είναι μόλις 300 κ.εκ..
Suzuki Burgman Street 125EX - Test
Ξέρουν τελικά να οδηγούν οι Έλληνες;
Ηλεκτροκίνηση χωρίς επιδότηση: Η Motoway μειώνει τις τιμές και αλλάζει το παιχνίδι
6.000 πατίνια στους δρόμους της Αθήνας χωρίς επίσημη άδεια!
Suzuki: Νέες μειωμένες τιμές σε Burgman, GSX, Katana και V-Strom
Ξεκίνησε το KTEO-κυνηγητό στην Αττική με πρόστιμα από 200 ευρώ!
Beverly Euro5: Από 4.899 ευρώ ή από 87 ευρώ/μήνα στην Piaggio Παπαλεξανδράκης
Ducati Multistrada V2: Πιο ελαφριά και με νέο V2 κινητήρα 890cc, 115 ίππων
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr