Μπορεί, λοιπόν, από τη μία, το Ninja 300R να είναι και να φαίνεται περισσότερο supersport, αλλά τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για να μιλήσει κανείς για άνεση δεν απουσιάζουν. Αντίθετα, μάλιστα, ενισχύθηκαν!
Σε όλα όσα εκτιμήσαμε πάνω στο Ninja 250R (άνετη και όρθια θέση οδήγησης, χαμηλή σέλα, ικανοποιητική προστασία από τον αέρα) προστέθηκαν και νέα. Πρώτα απ’ όλα, η σέλα όχι μόνο παρέμεινε στο ίδιο ύψος (785 χλστ.), αλλά έγινε και πιο στενή στο μπροστινό μέρος, ώστε κανείς αναβάτης, ανεξαρτήτου ύψους και φύλου, να μην έχει πρόβλημα να πατήσει με σιγουριά στην άσφαλτο. Αυτό το στοιχείο βολεύει περισσότερο τις γυναίκες (μη γελιέστε, το 22% των ιδιοκτητών ενός Ninja 250R είναι γυναίκες), όπως και το επόμενο. Η μανέτα του συμπλέκτη παρουσιάζει κατά 25% λιγότερη αντίσταση στο τράβηγμα και δεν κουράζει, ειδικά μέσα στην πόλη, όπου οι αλλαγές σχέσης είναι πολύ πιο συχνές (όχι και τόσο, βέβαια, χάρη στις νέες ρυθμίσεις – περισσότερα παρακάτω).
Και ο συνεπιβάτης, όμως, απασχόλησε τους σχεδιαστές της Kawasaki. Η σέλα του παραμένει μικρή, αλλά είναι πιο επίπεδη, ώστε να μη γλιστράει εύκολα μπροστά. Και κάτω από την ουρά υπάρχουν ειδικά σχεδιασμένες εσοχές, ώστε να κρατιέται με ασφάλεια. Σημαντικό στοιχείο, τέλος, αποτελούν τα επανασχεδιασμένα πλαϊνά μέρη του φέρινγκ και τα καλύμματα του ψυγείου. Πλέον, ο ζεστός αέρας από τον κινητήρα κατευθύνεται μακριά από τα πόδια του αναβάτη, κάτι που δε με επηρέασε, βέβαια, στη Γερμανία, όπου οδήγησα το Ninja 300R, αλλά σίγουρα θα εκτιμηθεί κατά το ελληνικό καλοκαίρι.









Benda P51 hybrid boxer: Αποκαλύφθηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά – 62 ίπποι και 0-100χλμ σε 3,7 sec!
Kawasaki υβριδικό maxi scooter: Πατέντα δείχνει τη νέα κατεύθυνση της εταιρείας
ΚΤΕΟ στις μοτοσυκλέτες: Η FIM λέει «όχι», αλλά ποιος θα αναλάβει την ευθύνη;
Kymco Dink X 125: Το νέο ADV scooter που τα έχει… όλα με τιμή 2.895 ευρώ
Test Scorpion-Exo 930 Evo: Κομψό ανοιγόμενο κράνος με πολυκαρβονικό κέλυφος
Ιταλία: Μόνο 3.700 από τις 11.000 κάμερες ταχύτητας είναι ενεργές
Η Ευρώπη προς άρση των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων στα δίτροχα
Ιταλία: Αποζημίωση οδηγών για καθυστερήσεις – Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
Δημοτικοί υπάλληλοι έκαναν road trip με e-pass απορριμματοφόρων – Χρεώσεις μέχρι τη νότια Ελλάδα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.