Ο κινητήρας αποτελεί σίγουρα το πιο ενδιαφέρον στοιχείο πάνω στο Ninja 300R. Ο υγρόψυκτος δικύλινδρος κινητήρας των 296 κ.εκ. δεν είναι μόνο ισχυρότερος, αλλά και βελτιωμένος στη λειτουργία του. Χάρη σε όλες τις αλλαγές που έχει δεχθεί είναι περισσότερο ανθεκτικός, ελαφρύτερος, πιο αξιόπιστος και πιο εύκολος σε συντήρηση. Καλύτερη είναι και η λειτουργία του ψεκασμού, χάρη σε λύσεις που προήλθαν από τα ZX-6R και ZX-10R.
Το βασικότερο, όμως, είναι πως είναι βελτιωμένος σε λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών. Η ισχύς – και ιδιαίτερα η ροπή – είναι καλύτερα απλωμένη και η διαφορά είναι περισσότερο φανερή στις υψηλές στροφές λειτουργίας.
Οι υπεύθυνοι της Kawasaki, όμως, δεν έμειναν εκεί. Έκαναν κάποιες μετατροπές και στο κιβώτιο ταχυτήτων. Αναλυτικότερα, αμφότερες η πρώτη και η έκτη ταχύτητα έγιναν πιο μακριές, με αποτέλεσμα το Ninja να εμφανίζεται βελτιωμένο και στις εξαιρετικά χαμηλές, αλλά και στις υψηλές ταχύτητες.
Τέλος, το Ninja 300R διαθέτει κι ένα στοιχείο που δεν έχουμε ξαναδεί σε μοτοσικλέτα τόσο μικρού κυβισμού. Ο μονόδρομος συμπλέκτης ομαλοποιεί το φρενάρισμα του κινητήρα, κατά το κατέβασμα σχέσης, όσο απότομο κι αν είναι αυτό. Βέβαια, σε μικρές μοτοσικλέτες, όπως το Ninja, αυτό αποτελεί περισσότερο επιταγή του μάρκετινγκ παρά ουσιαστικό βοήθημα, ωστόσο, δε θα με ακούσετε να παραπονιέμαι για αυτό!
Νέα Triumph Trident 800: Στην τελική ευθεία – αναμονή για την EICMA 2025
Royal Enfield Goan Classic 350: Νέα συλλεκτική έκδοση με 100 μονάδες!
Ather Redux: Φουτουριστικό ηλεκτρικό scooter που αλλάζει θέση οδήγησης (ΒΙΝΤΕΟ)
BMW G 310 RR 2025: Η πιο προσιτή supersport της BMW ανανεώνεται
Είναι δίκαια τα πρόστιμα σε ηλεκτρικά πατίνια συγκριτικά με τις μοτοσυκλέτες;
Test Fly Trekker: ADV κράνος με motocross στοιχεία και προηγμένο αερισμό
Παρουσίαση Suzuki DR-Z4S & DR-Z4SM στην Ελλάδα (ΒΙΝΤΕΟ)
Νέος ΚΟΚ: Μόνιμη αφαίρεση διπλώματος για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ
Πώς σου γλιτώνουν χρήματα τα καλής ποιότητας ελαστικά;
Italjet Dragster 700 Twin: Καινοτόμο σύστημα ρύθμισης στο πίσω αμορτισέρ
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.