Ο κινητήρας αποτελεί σίγουρα το πιο ενδιαφέρον στοιχείο πάνω στο Ninja 300R. Ο υγρόψυκτος δικύλινδρος κινητήρας των 296 κ.εκ. δεν είναι μόνο ισχυρότερος, αλλά και βελτιωμένος στη λειτουργία του. Χάρη σε όλες τις αλλαγές που έχει δεχθεί είναι περισσότερο ανθεκτικός, ελαφρύτερος, πιο αξιόπιστος και πιο εύκολος σε συντήρηση. Καλύτερη είναι και η λειτουργία του ψεκασμού, χάρη σε λύσεις που προήλθαν από τα ZX-6R και ZX-10R.
Το βασικότερο, όμως, είναι πως είναι βελτιωμένος σε λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών. Η ισχύς – και ιδιαίτερα η ροπή – είναι καλύτερα απλωμένη και η διαφορά είναι περισσότερο φανερή στις υψηλές στροφές λειτουργίας.
Οι υπεύθυνοι της Kawasaki, όμως, δεν έμειναν εκεί. Έκαναν κάποιες μετατροπές και στο κιβώτιο ταχυτήτων. Αναλυτικότερα, αμφότερες η πρώτη και η έκτη ταχύτητα έγιναν πιο μακριές, με αποτέλεσμα το Ninja να εμφανίζεται βελτιωμένο και στις εξαιρετικά χαμηλές, αλλά και στις υψηλές ταχύτητες.
Τέλος, το Ninja 300R διαθέτει κι ένα στοιχείο που δεν έχουμε ξαναδεί σε μοτοσικλέτα τόσο μικρού κυβισμού. Ο μονόδρομος συμπλέκτης ομαλοποιεί το φρενάρισμα του κινητήρα, κατά το κατέβασμα σχέσης, όσο απότομο κι αν είναι αυτό. Βέβαια, σε μικρές μοτοσικλέτες, όπως το Ninja, αυτό αποτελεί περισσότερο επιταγή του μάρκετινγκ παρά ουσιαστικό βοήθημα, ωστόσο, δε θα με ακούσετε να παραπονιέμαι για αυτό!






EMOOV JSM1: GT ηλεκτρικό scooter με 110χλμ/ώρα τελική και αυτονομία 200 χλμ.
REPSOL λιπαντικό 10w40 Smarter Sport Semi synthetic MA2 4L
Πρέπει να εφαρμοστούν εισοδηματικά κριτήρια στα πρόστιμα της τροχαίας;
BMW C400 GT & C400 X: Με premium εξοπλισμό και τεχνολογία FlexCase
JD Stunts: Νέο παγκόσμιο ρεκόρ “highchair” wheelie με 204 χλμ/ώρα!
Ηλεκτροκίνηση ή υδρογόνο: Ποιο είναι το μέλλον στις μοτοσυκλέτες και τα scooter;
Piaggio Vespa GTS 310 Supersport - Test
QJMOTOR MTX 125 ABS / TCS: Με Top Box 33 λίτρων και κάμερα καταγραφής
Yamaha στο Japan Mobility Show 2025: Από AI που “μαθαίνει να οδηγεί” μέχρι υδρογονοκίνητα scooters!
Yamaha Ténéré 700 Rally - Test
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.