Ο κινητήρας αποτελεί σίγουρα το πιο ενδιαφέρον στοιχείο πάνω στο Ninja 300R. Ο υγρόψυκτος δικύλινδρος κινητήρας των 296 κ.εκ. δεν είναι μόνο ισχυρότερος, αλλά και βελτιωμένος στη λειτουργία του. Χάρη σε όλες τις αλλαγές που έχει δεχθεί είναι περισσότερο ανθεκτικός, ελαφρύτερος, πιο αξιόπιστος και πιο εύκολος σε συντήρηση. Καλύτερη είναι και η λειτουργία του ψεκασμού, χάρη σε λύσεις που προήλθαν από τα ZX-6R και ZX-10R.
Το βασικότερο, όμως, είναι πως είναι βελτιωμένος σε λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών. Η ισχύς – και ιδιαίτερα η ροπή – είναι καλύτερα απλωμένη και η διαφορά είναι περισσότερο φανερή στις υψηλές στροφές λειτουργίας.
Οι υπεύθυνοι της Kawasaki, όμως, δεν έμειναν εκεί. Έκαναν κάποιες μετατροπές και στο κιβώτιο ταχυτήτων. Αναλυτικότερα, αμφότερες η πρώτη και η έκτη ταχύτητα έγιναν πιο μακριές, με αποτέλεσμα το Ninja να εμφανίζεται βελτιωμένο και στις εξαιρετικά χαμηλές, αλλά και στις υψηλές ταχύτητες.
Τέλος, το Ninja 300R διαθέτει κι ένα στοιχείο που δεν έχουμε ξαναδεί σε μοτοσικλέτα τόσο μικρού κυβισμού. Ο μονόδρομος συμπλέκτης ομαλοποιεί το φρενάρισμα του κινητήρα, κατά το κατέβασμα σχέσης, όσο απότομο κι αν είναι αυτό. Βέβαια, σε μικρές μοτοσικλέτες, όπως το Ninja, αυτό αποτελεί περισσότερο επιταγή του μάρκετινγκ παρά ουσιαστικό βοήθημα, ωστόσο, δε θα με ακούσετε να παραπονιέμαι για αυτό!
Παρουσιάστηκε το 8κύλινδρο boxer θηρίο της GWM, Souo
ESF E-Ride Cooper & Carrier: Τα γνωρίσαμε από κοντά στην έκθεση (+Βίντεο)
Το 2026 θα έρθει μάλλον το ηλεκτρικό Adventure της Royal Enfield
Ποια συνήθεια των «κουτάκιδων» σε εκνευρίζει;
Τα 4 πιο δύνατά 350άρια Scooter, κάτω από 6.000 ευρώ
Test FSD FS-700: Με βάρος μόλις 1.110 γραμμάρια
Πώς λειτουργούν οι μοτοσυκλέτες που ισορροπούν μόνες τους;
Sym ADX 125: Adventure Scooter με δίπλωμα αυτοκινήτου
H ΚΤΜ ξεκινά συνεργασία με την κατασκευάστρια ηλεκτρικών Zeeho
Suzuki Scooter: Οι μικροί ήρωες των 125κ.εκ
61% άνοδος στην αγορά μοτοσυκλετών τον Απρίλιο
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr