Μπορεί, λοιπόν, από τη μία, το Ninja 300R να είναι και να φαίνεται περισσότερο supersport, αλλά τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για να μιλήσει κανείς για άνεση δεν απουσιάζουν. Αντίθετα, μάλιστα, ενισχύθηκαν!
Σε όλα όσα εκτιμήσαμε πάνω στο Ninja 250R (άνετη και όρθια θέση οδήγησης, χαμηλή σέλα, ικανοποιητική προστασία από τον αέρα) προστέθηκαν και νέα. Πρώτα απ’ όλα, η σέλα όχι μόνο παρέμεινε στο ίδιο ύψος (785 χλστ.), αλλά έγινε και πιο στενή στο μπροστινό μέρος, ώστε κανείς αναβάτης, ανεξαρτήτου ύψους και φύλου, να μην έχει πρόβλημα να πατήσει με σιγουριά στην άσφαλτο. Αυτό το στοιχείο βολεύει περισσότερο τις γυναίκες (μη γελιέστε, το 22% των ιδιοκτητών ενός Ninja 250R είναι γυναίκες), όπως και το επόμενο. Η μανέτα του συμπλέκτη παρουσιάζει κατά 25% λιγότερη αντίσταση στο τράβηγμα και δεν κουράζει, ειδικά μέσα στην πόλη, όπου οι αλλαγές σχέσης είναι πολύ πιο συχνές (όχι και τόσο, βέβαια, χάρη στις νέες ρυθμίσεις – περισσότερα παρακάτω).
Και ο συνεπιβάτης, όμως, απασχόλησε τους σχεδιαστές της Kawasaki. Η σέλα του παραμένει μικρή, αλλά είναι πιο επίπεδη, ώστε να μη γλιστράει εύκολα μπροστά. Και κάτω από την ουρά υπάρχουν ειδικά σχεδιασμένες εσοχές, ώστε να κρατιέται με ασφάλεια. Σημαντικό στοιχείο, τέλος, αποτελούν τα επανασχεδιασμένα πλαϊνά μέρη του φέρινγκ και τα καλύμματα του ψυγείου. Πλέον, ο ζεστός αέρας από τον κινητήρα κατευθύνεται μακριά από τα πόδια του αναβάτη, κάτι που δε με επηρέασε, βέβαια, στη Γερμανία, όπου οδήγησα το Ninja 300R, αλλά σίγουρα θα εκτιμηθεί κατά το ελληνικό καλοκαίρι.
Kymco Xciting VS 400 Euro5+: Το νέο Sport Touring maxi scooter έφτασε στην Ελλάδα
Design ηλεκτρικών: φουτουριστικό και ελεύθερο ή «λευκές συσκευές»;
Honda EV Fun Concept: Καμουφλαρισμένη σε δοκιμές – μοιάζει με ότι είδαμε στην EICMA
Honda GLX: Το παπί που μεγάλωσε την Ελλάδα
Kawasaki Z1100: Προετοιμάζεται το νέο supernaked με 1100 κυβικά και φήμες για RS έκδοση
Benelli TreK: Κατασκοπευτικές φωτογραφίες από το νέο Adventure με τρικύλινδρο 125 ίππων
Μπορούν οι Κινέζοι να πετύχουν ό,τι οι Ιάπωνες πριν δεκαετίες;
BMW Vision CE: Νέο Ηλεκτρικό scooter που στέκεται όρθιο μόνο του(ΒΙΝΤΕΟ)
Τσάντες Oxford Nomad: Πλήρως ευέλικτες και προσιτές επιλογές για φίλους του ADV
Daytona VIRTUS 300: Με 13,5 λίτρα ρεζερβουάρ ,ρυθμιζόμενη ζελατίνα και κάμερα καταγραφής
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.