Η ευελιξία του Derbi στους δρόμους της πόλης δύσκολα κρύβεται. Ακόμη και αν δεν θέλετε να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο τις δυνατότητες που προσφέρει το Variant, θα μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι. Το scooter της ισπανικής εταιρείας θα σας αφήσει να κινηθείτε ταχύτατα ανάμεσα στα αυτοκίνητα και το μόνο που θα ζητήσει είναι να συνηθίσετε τη μακριά μετάδοση του CVT κιβωτίου που δεν βοηθά στο να αποδίδεται η ισχύς με όσο άμεσο τρόπο χρειάζεται για γρήγορες μανούβρες με μικρή ταχύτητα. Συνειδητή η επιλογή της εταιρείας, αφού σε αυτά τα κυβικά έχουν προτεραιότητα οι αρχάριοι. Ωστόσο, οι πιο έμπειροι αναβάτες θα νιώσουν ελαφρώς «ριγμένοι» που δεν θα μπορέσουν να ελιχθούν με ακρίβεια χιλιοστού λόγω αυτής της μικρής καθυστέρησης με την οποία φτάνει η δύναμη στον πίσω τροχό.
Μπορούν βέβαια να κρατούν ελαφρά πατημένο το πίσω φρένο έχοντας παράλληλα ανοιχτό το γκάζι αλλά αυτό δει είναι και ό,τι καλύτερο για τη διάρκεια ζωής των σιαγώνων. Τo θέμα είναι ότι όλες αυτές οι λεπτομέρειες δεν θα έρχονταν ποτέ στο μυαλό του αναβάτη και δεν θα είχαν καμία απολύτως σημασία, αν το Derbi δεν ήταν ένα ικανό scooter. Και είναι. Αφήστε στην άκρη τους οριακούς ρυθμούς στους μποτιλιαρισμένους δρόμους κινηθείτε ένα κλικ πιο αργά και είναι σίγουρο πως το Variant δεν θα σας απογοητεύσει. Ακόμη και υπό κλίση παρουσιάζεται απόλυτα φιλικό και υπάκουο με το στιβαρό πλαίσιο και την καλή λειτουργία των αναρτήσεων να κρατούν τα πάντα υπό έλεγχο. Άξιος συνεχιστής της παράδοσης των Ισπανών; Si, si…
Έφτασε το Moto Morini Alltrhike στην Ελλάδα με τιμή 5.990 ευρώ
Ducati Formula 73: Έγγραφα δηλώνουν νέο μοντέλο – Θα έχουμε νέο vintage sport για το 2026;
Από το πρώτο testride στο πρώτο σου ηλεκτρικό: οδηγός χωρίς άγχος
Test LS2 Advant II: Προσεχώς Best Seller με την αξία του
Αναστολή λειτουργίας της Jetoil: Αιφνιδιαστική εξέλιξη στην αγορά καυσίμων
Lifan LF 125: Με κατανάλωση 2,3λτ/100χλμ , φρένα με CBS και τιμή 1.799 ευρώ
Γυαλιστερό χρώμιο στη μοτοσυκλέτα χωρίς ειδικά προϊόντα: Το απλό κόλπο που κάνει δουλειά
Honda MotoGP 2027: Πρώτη δοκιμή του νέου πρωτοτύπου με κινητήρα 850 κ.εκ. στο Sepang
Μπαράζ ελέγχων από την Τροχαία Αττικής: Στο στόχαστρο οι παράνομοι «παρκαδόροι» νυχτερινών κέντρων
Ταξινομήσεις Νοεμβρίου 2025 ανά όμιλο - Αναλυτικός πίνακας
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.