Στον τομέα της αισθητικής, το νέο μικρό scooter της Derbi μοιράζεται σχεδόν τα πάντα με το Aprilia Sportcity One, πάνω και στο οποίο βασίζεται. Και λέμε σχεδόν, γιατί υπάρχουν και κάποια πραγματάκια τα οποία έχουν αλλάξει, ώστε να εναρμονιστεί το μοντέλο στην εταιρική ταυτότητα της Derbi, ενώ άλλες αλλαγές είχαν προφανώς τον χαρακτήρα της βελτίωσης. Έτσι, ελαφρώς διαφορετικό σχήμα έχει το προστατευτικό του τελικού της εξάτμισης αλλά και το ίδιο το τελικό και ο λαιμός του. Διαφορετικό και μικρότερο είναι και το πλαστικό προστατευτικό της φτερωτής που βοηθά στην ψύξη του μονοκύλινδρου μοτέρ και…αυτό ήταν.
Διαφορετικά είναι βέβαια τα σήματα αλλά και τα γραφικά, τα οποία όμως διατηρούν την ίδια εύστοχη λιτότητα στη σχεδίαση με το μοντέλο της Aprilia. Το γεγονός ότι,το Derbi μοιάζει σα δύο σταγόνες νερό με το Sportcity One μπορεί στην προκειμένη περίπτωση να χαρακτηριστεί ακόμη και θετικό, αφού η εμφάνισή του είναι σίγουρα ένα από τα δυνατά του σημεία. Μοντέρνες και δυναμικές οι γραμμές του από τις οποίες απουσιάζουν οι υπερβολές και χάρη και στα περιορισμένα γραφικά, η σχεδίαση του Derbi θα φανεί ελκυστική, τόσο στους μικρούς, όσο και στους μεγαλύτερους σε ηλικία. Πολύ καλά τα καταφέρνει και στον τομέα της ποιότητας. Μπορεί η τιμή του να βρίσκεται αρκετά χαμηλότερα από τα 2.000 ευρώ, ωστόσο, αυτή δεν φαίνεται να ανταποκρίνεται πουθενά πάνω στο Variant. Πολύ καλή η ποιότητα της βαφής και ακόμη καλύτερη η συναρμολόγηση και η συναρμογή των πλαστικών του. Αποτέλεσμα τα τριξίματα να απουσιάζουν από το μοντέλο της ισπανικής εταιρείας, ακόμη και όταν ο δρόμος είναι τυπικός ελληνικός όσον αφορά στις λακκούβες και στο μέγεθός τους. Εκεί που η περικοπή είναι εμφανής είναι στον πίνακα οργάνων, ο οποίος διαθέτει μονάχα τις απολύτως απαραίτητες ενδείξεις. Αν είναι πάντως να μειωθεί από κάπου το κόστος, ας είναι από εκεί.
Ducati Formula 73: Έγγραφα δηλώνουν νέο μοντέλο – Θα έχουμε νέο vintage sport για το 2026;
Από το πρώτο testride στο πρώτο σου ηλεκτρικό: οδηγός χωρίς άγχος
Lifan LF 125: Με κατανάλωση 2,3λτ/100χλμ , φρένα με CBS και τιμή 1.799 ευρώ
Honda MotoGP 2027: Πρώτη δοκιμή του νέου πρωτοτύπου με κινητήρα 850 κ.εκ. στο Sepang
Μπαράζ ελέγχων από την Τροχαία Αττικής: Στο στόχαστρο οι παράνομοι «παρκαδόροι» νυχτερινών κέντρων
Ταξινομήσεις Νοεμβρίου 2025 ανά όμιλο - Αναλυτικός πίνακας
Alpinestars Tech θερμική προστασία λαιμού
Balaclava advanced windproof Oxford
EMOOV JSM1: Ηλεκτρικό GT scooter 200 km αυτονομίας με μπαταρία CATL και τιμή 5.890 ευρώ
Τα πιο προσιτά Adventure από 650-900κ. εκ με μπροστινό τροχό 21 ιντσών
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.