Το Derbi είναι πολύ μαζεμένο σε διαστάσεις και δίνει αρχικά την εντύπωση ότι, δε θα καταφέρει να χωρέσει ένα ψηλό αναβάτη. Αυτή η εντύπωση διαλύεται με το που κάτσει κάποιος στη σέλα του. Με ύψος στα 1,85 μ., δεν δυσκολεύτηκα καθόλου πάνω στο μοντέλο, αφού το τιμόνι απέχει αρκετά από τη σέλα, ενώ και η επίπεδη ποδιά είχε τον απαραίτητο χώρο για τα πόδια μου. ¶νετη, για το μέγεθος του scooter, βρήκα και τη σέλα. Έχει αρκετό αφρώδες συγκρατεί τον αναβάτη σε ένα συγκεκριμένο σημείο, ωστόσο, δεν του αφήνει και πολύ περιθώριο για να κινηθεί μπρος- πίσω.
Δεν μπορούμε όμως να τα έχουμε και όλα, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι το μήκος του Variant βρίσκεται στα 1.950 χλστ. ¶λλο ένα πολύ θετικό σημείο για το μοντέλο της Derbi είναι η μικρή απόσταση της σέλας από το έδαφος που επιτρέπει στα πόδια να φτάνουν κάτω με τον πλέον άνετο τρόπο και τα πέλματα να πατούν το οδόστρωμα ολόκληρα. Ό,τι καλύτερο δηλαδή για τους βραχύσωμους αναβάτες που δεν θα δυσκολευτούν καθόλου πάνω στην «κόκκινη σφαίρα» της Derbi. ¶νετα, πάνω στη σέλα του Variant, θα νιώσει και ο συνεπιβάτης, αρκεί να βρίσκεται από πλευράς διαστάσεων στο μέσο όρο. Αυτό, γιατί το μερίδιο που το αναλογεί στη σέλα είναι μικρότερο από του αναβάτη, ενώ και τα σταθερά μαρσπιέ δεν ενδείκνυνται για XL πόδια.
Για τις μικρές αποστάσεις μέσα στην πόλη πάντως, δεν πρόκειται να υπάρξει πρόβλημα. Χώρος μεγάλος και ικανός για την τοποθέτηση ενός full face κράνους υπάρχει κάτω από τη σέλα, η οποία ανοίγει από δική της κλειδαριά στο πλάι της τελευταίας. Ένα πολύ μικρό, είναι η αλήθεια, ντουλαπάκι θα βρείτε και στην ποδιά, το οποίο ανοίγει πιέζοντας το κλειδί προς τα μέσα. Τέλος, ο γάντζος έχει τοποθετηθεί σε σωστό ύψος και εύκολα θα μπορέσετε να τοποθετήσετε ένα στενό σάκο στην ποδιά.
Suzuki Hayabusa Special Edition 2026: Η θρυλική superbike σε μονοθέσια εμφάνιση
Είναι τα 125άρια το παρόν και το μέλλον της αστικής μετακίνησης;
CFMoto: Το 675NK συνεχίζει, έρχονται ανανεωμένα 450cc μοντέλα για το 2026
Test Givi H80.1 Carbon: Ελαφρύ Adventure κράνος με εξαιρετική αεροδυναμική
Η Ducati με μπαταρία στερεού τύπου : Συνεργασία QuantumScape και PowerCo
ISLAND 125: Με CBS ή ABS, φρένα Nissin και ρυθμιζόμενη ζελατίνα
Energica: Επιστρέφει ξανά στις αγορές δυναμικά
2.800+ παραβάσεις για μη χρήση κράνους τη βδομάδα 1/9 εώς 7/9
Mitsubishi Silver Pigeon: Ένα scooter που σημάδεψε τη μεταπολεμική Ιαπωνία
Full Face ή Jet κράνος για την πόλη;
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.