• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το Beverly 350 επιδεικνύει καλό κράτημα, και μαζί με το ABS / ASR εκτοξεύει την αυτοπεποίθηση του αναβάτη.

Το δεξί γκριπ φιλοξενεί το διακόπτη run/off, τη μίζα, αλλά και το mode, με το οποίο επιλέγετε ενδείξεις οργάνων.

Εδώ φαίνεται σε όλο της το μεγαλείο η όμορφη διχρωμία ασημί και κόκκινου. Ιδού και το glove box.

Η Piaggio δούλεψε σκληρά και κατασκεύασε έναν κινητήρα διαμάντι. Δυνατός, οικονομικός, και αξιόπιστος.

Πρώτη δοκιμή: Piaggio Beverly 350 i.e. Sport Touring ABS/ASR

Για να μην παραπονεθεί κανείς για την ασφάλεια, οι Ιταλοί φρόντισαν να βγάλουν και έκδοση που εκτός από ABS διαθέτει -για πρώτη φορά στην ιστορία των scooter- και Traction Control!

 
Στην αρχή παραδέχομαι πως ακόμα κι εγώ αμφισβήτησα την προσθήκη του ASR (Anti Spin Regulator, δηλαδή σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, ή όπως το γνωρίζουμε αλλιώς Traction Control) ως μια υπερβολή κίνηση, υποκινούμενη ίσως από το τμήμα του marketing. Γιατί ο τίτλος «το πρώτο scooter παγκοσμίως, με Traction Control», ακούγεται ιδιαίτερα εύηχος. Έπρεπε να οδηγήσω στην Αθήνα το νέο Beverly 350 Sport Touring ABS / ASR, για να διαλυθεί αυτή η εντύπωση με τον πιο εμφατικό τρόπο. Επιγραμματικά, να αναφέρω, πως πρόκειται για μια ουσιαστικότατη κίνηση ασφάλειας που προσφέρει απόλυτη πρόσφυση, σε όλες τις συνθήκες.

Αισθητική / Ποιότητα κατασκευής – Σοβαρότης και ποιότης
Πριν πιάσω τα γενικά σχήματα, τις αιχμές και τις καμπύλες του Beverly, θα ήθελα να σταθώ για λίγο στην πολύ πετυχημένη διχρωμία του ασημί και του κόκκινου, που είχε το μοντέλο της δοκιμής μας. Η συγκεκριμένη διχρωμία παραπέμπει ευθέως σε πολυτελές αυτοκίνητο, είναι άψογα εφαρμοσμένη στο scooter και τα σχόλια που απέσπασε από όσους την αντίκρισαν ήταν τουλάχιστον εγκωμιαστικά. Γυρίζοντας τώρα στη σχεδίαση, το νέο Beverly δεν ταράζει τα νερά, και δεν αποτελεί ριζοσπαστική κίνηση όσον αφορά στο design, αφού ακολουθεί πιστά τις γραμμές της οικογένειας Beverly. Ειδικότερα, το σχέδιο του 350 είναι σχεδόν ολόιδιο με το 300, με μόνες αλλαγές τις ζάντες (είναι πλέον πεντάμπρατσες), το διαφορετικό τελικό εξάτμισης, και τη μικρή ζελατίνα που στο 350 είναι στάνταρ. Επιπλέον τα χρώματα είναι νέα, οι καθρέπτες τώρα είναι μαύροι αντί για ασημί, ενώ μαύρα είναι και τα αντίβαρα στο τιμόνι. Ο αέρας που αποπνέει το 350 είναι αυτός της ποιότητας, και της σοβαρότητας, στόχοι που αντικατοπτρίζουν τα «θέλω» και τα «πρέπει» των αγοραστών της συγκεκριμένης κατηγορίας. Η ποιότητα κατασκευής τώρα είναι υψηλότατη, με άψογη συναρμογή πλαστικών, ενώ το 350 είναι καλοβαμμένο και στιβαρό, και δεν θα βρεις ψεγάδι, από όπου κι αν το εξετάσεις.

Η αναλυτική δοκιμή του νέου Piaggio Beverly 350 i.e. Sport Touring ABS/ASR περιλαμβάνεται στο τεύχος 6 του moto τρίτη, που βρίσκεται στα περίπτερα.

 

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ