Καθώς οι κατασκευαστές έχουν ξεκινήσει από πέρσι την εξέλιξη των μοτοσικλετών, οι δοκιμές πριν από την έναρξη του πρωταθλήματος θα είναι αρκετά κρίσιμες για αυτούς, ώστε να βάλουν τις τελευταίες πινελιές τους για το 2012. Ομάδες και αναβάτες θα χρειαστεί να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τα τριήμερα που θα έχουν στη διάθεσή τους, ξεκινώντας με αυτό στις 31 Ιανουαρίου, με 2 Φεβρουαρίου, στη Sepang. Οι κύριες εργοστασιακές ομάδες έχουν διατηρήσει το πλήρωμα των αναβατών τους, με τον Casey Stoner να υπερασπίζεται τον παγκόσμιο τίτλο του δίπλα στον ομόσταυλό του στη Repsol Honda, Dani Pedrosa, την ομάδα της Yamaha Factory να εκπροσωπείται για άλλη μια φορά από τους Jorge Lorenzo και Ben Spies και τους Valentino Rossi και Nicky Hayden να δουλεύουν σκληρά με την ομάδα της Ducati για να προωθήσουν τα ιταλικά χρώματα στους πρωτοπόρους των Moto GP. Εκτός σεζόν είχαμε και κάποιες μεγάλες μεταπηδήσεις, συμπεριλαμβανομένων αυτών του Andrea Dovizioso που θα κάνει το ντεμπούτο του πάνω στη Yamaha με την ομάδα της Tech3 μαζί με τον Cal Crutchlow, και του Alvaro Bautista που θα βοηθήσει στη φετινή της προσπάθεια τη Honda Gresini. Ο Hector Barbera φέτος θα είναι ο μοναχικός αναβάτης της Pramac Racing Team, ενώ ο Karel Abraham θα συνεχίσει την καριέρα του με την Cardion AB Racing Team. Οι Colin Edwards και Randy de Puniet «κατατάχθηκαν» στα στρατόπεδα της Forward Racing και Aspar αντίστοιχα, όπου και θα οδηγήσουν τις μοτοσικλέτες προδιαγραφών CRT. Μαζί με τις νέες συμμετοχές της CRT, η σχάρα των Moto GP θα απαρτίζεται από 21 αναβάτες, δίνοντας στους νεο-εισερχόμενους Danilo Petrucci, Ivan Silva, Michele Pirro και Yonny Hernandez μια ευκαιρία να λάμψουν στην μεγάλη κατηγορία. Υπό αυτές τις συνθήκες (CRT) θα επιστρέψουν στα Moto GP και οι Antony West, Aleix Espargaro και James Ellison. Αξίζει να σημειωθεί και η συμμετοχή του περσινού παγκόσμιου πρωταθλητή στη Moto2, Stefan Bradl, που θα οδηγήσει για την LCR Honda.
Τι την θες την αξιοπιστία, αφού καταλήγεις σε αυτό που σου αρέσει;
Οι μονοκύλινδρες BMW 313 κ.εκ. παραμένουν Euro 5 ―έρχεται η δικύλινδρη F450
CFMOTO 700MT: Στη 2η γενιά με ανανεωμένη σχεδίαση & εργονομία και πλουσιότερο εξοπλισμό
Ιμάντας Polini Kevlar για Piaggio Beverly 350 / 400
Ελαστικά Michelin Pilot Power 2CT 120/70-17 & 160/60-17
Τι μετράει περισσότερο για σένα όταν αγοράζεις;
Δοκιμή BMW F 800GS: Ο Βασιλιάς πέθανε, ζήτω ο Βασιλιάς!
BMW R 1300 RT: Grand Touring με προδιαγραφές μέλλοντος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr