Ανεμοστρόβιλος
Τιμή 11.690 ευρώ
Το πορτοκαλί αγριογούρουνο, από την αυστριακή εταιρεία φτιάχτηκε για να μπορεί να κερδίσει αγώνα, μόλις το βγάλεις από την κούτα. Εκπληκτικό μοτέρ, ασύλληπτες αναρτήσεις, και μια πλειάδα ποιοτικών περιφερειακών, συνθέτουν ένα πρωτόγνωρο σύνολο για sport quad παραγωγής, τόσο για αγώνες, όσο και για καθημερινή διασκέδαση.
Χωρίς να δώσεις ούτε ευρώ παραπάνω, μπορείς να βγάλεις το XC από την κούτα, να οδηγήσεις αν θέλεις μέχρι την εκκίνηση κάποιου αγώνα -μιας και είναι νόμιμο και βγάζει υψηλή τελική ταχύτητα- να πάρεις εκκίνηση, και να κερδίσεις τον αγώνα. Έτσι απλά. Ποιες είναι οι προδιαγραφές ενός αγώνα trail-ride στην Ελλάδα; Προστατευτικά στα πόδια; Τα λεγόμενα μεταλλικά nerf-bars με δίχτυ; Το XC έχει. Να έχει πινακίδα και εξοπλισμό κυκλοφορίας; Έχει κι απ’ τα δύο. Να έχει αυξημένη αυτονομία; Έχει μεγαλύτερο ρεζερβουάρ από το μοντέλο Motocross, ακριβώς για αυτό το σκοπό. Έχει ακόμα και διακόπτη emergency off, για πρώτη φορά σε Quad παραγωγής! Ένα ελαστικό κορδόνι συνδέεται με τα ρούχα του αναβάτη (περάστε το μέσα από ένα carabiner), και στη συνέχεια συνδέεται πάνω στο γουρούνι. Σε περίπτωση ατυχήματος, όπου ο αναβάτης αποχωρίζεται από το quad, διακόπτεται το κύκλωμα, και σβήνει ο κινητήρας! Έχει και χούφτες για να προστατεύετε τα χέρια σας από τα κλαδιά, έχει και προφυλακτήρα μπροστά, έχει και προστατευτικά στην κοιλιά και στην αλυσίδα. Και σε αντίθεση με το μοντέλο για χρήση MX, εδώ υπάρχει όπισθεν.
Στο κορυφαίο πλαίσιο, δένουν οι λαχταριστές, πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της WP. Μεγάλες διαδρομές, δουλεύουν όλο και καλύτερα όσο τις πιέζεις. Για να τερματίσουν, ίσως θα πρέπει να δοκιμάσετε τραπέζωμα σε άγρια πίστα MX, με γιγάντια άλματα, όσο μεγαλύτερα τολμάτε. Το XC θα απορροφήσει σα σφουγγάρι τις δυνάμεις κατά την προσγείωση, και θα γελάσει με τους φόβους σας.
Πάμε και στα φρένα. Τετραπίστονες δαγκάνες στα μπροστινά δισκόφρενα;! Και πλήρως καλυμμένοι δίσκοι, για απόλυτη προστασία από πέτρες; Τι είπες τώρα! Πρόκειται για τα δυνατότερα φρένα της κατηγορίας. Υπεύθυνη, για όλο το σύστημα, και φυσικά για τις υπέροχες και ρυθμιζόμενες μανέτες, είναι η Magura. Και τι φρενάρουν οι δίσκοι; Μα φυσικά, τους υπέροχους τροχούς της κορυφαίας στο χώρο εταιρείας Douglas.
Η επιτυχημένη προσπάθεια της ελληνικής αντιπροσωπείας να συγκεράσει τα off-road προτερήματα του «κτήνους» XC με τις δυνατότητες καθημερινής μετακίνησης, δημιουργεί μια ιδιαίτερη… παραχώρηση. Μιλάμε για τα ασφάλτινα ελαστικά της Kenda, με το όνομα Roadgo. Στην αμερικάνικη αγορά έρχεται με τα κορυφαία Maxxis Razr, φυσικά χωρίς δυνατότητα έκδοσης πινακίδας. Τα Roadgo είναι πολύ καλά για ασφάλτινη χρήση, και για εκδρομικό off-road use. Όμως, μόλις το γκάζι ανοίξει πάνω από το ένα τρίτο της διαδρομής του στο χώμα, χάνουν το φως τους. Αυτό α) σε χαροποιεί με ατελείωτα, ασύλληπτα, αδιανόητα παντιλίκια, αλλά και β) σε εμποδίζει από το να ανακαλύψεις κάτι παραπάνω από το 1/10 από τις δυνατότητες του XC.
Το πανηγύρι κατά την οδήγηση δεν έχει τελειωμό με το ΚΤΜ. Αυτός δεν είναι κινητήρας για γουρούνι, αλλά για… αρκούδα! Σφύζει από ροπή, ελαστικότητα, και ευστροφία. Άκοπα δυνατός παντού, σαν γιγαντόσωμος μποξέρ βαρέων-βαρών. Τραβάει από το πουθενά με πέμπτη, κατευθυνόμενος προς τα σύνορα του Γαλαξία. Σούζα όποτε, όπως, και με όποια ταχύτητα στο κιβώτιο ή στο κοντέρ θέλεις. Στην άσφαλτο θα δείξει και 140 και 150χλμ/ώρα, με άλλο γρανάζωμα θα έδειχνε και περισσότερα.
Με το 525, παίρνετε μια προσωπική γεννήτρια που παράγει ανεμοστρόβιλους σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού. Και αν είστε λάτρης της υπερβολής, και της απόλυτης διασκέδασης, το αγριογούρουνο της ΚΤΜ θα σας κλέψει την καρδιά.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4Τ, 1Κ, Y/Ψ, 4Β
Κυβισμός 510,4
Ιπποδύναμη ΔΑ
Ροπή ΔΑ
Βάρος 163
Ρεζερβουάρ 13,4
Έφτασε το Moto Morini Alltrhike στην Ελλάδα με τιμή 5.990 ευρώ
Ducati Formula 73: Έγγραφα δηλώνουν νέο μοντέλο – Θα έχουμε νέο vintage sport για το 2026;
Από το πρώτο testride στο πρώτο σου ηλεκτρικό: οδηγός χωρίς άγχος
Test LS2 Advant II: Προσεχώς Best Seller με την αξία του
Αναστολή λειτουργίας της Jetoil: Αιφνιδιαστική εξέλιξη στην αγορά καυσίμων
Lifan LF 125: Με κατανάλωση 2,3λτ/100χλμ , φρένα με CBS και τιμή 1.799 ευρώ
Γυαλιστερό χρώμιο στη μοτοσυκλέτα χωρίς ειδικά προϊόντα: Το απλό κόλπο που κάνει δουλειά
Honda MotoGP 2027: Πρώτη δοκιμή του νέου πρωτοτύπου με κινητήρα 850 κ.εκ. στο Sepang
Μπαράζ ελέγχων από την Τροχαία Αττικής: Στο στόχαστρο οι παράνομοι «παρκαδόροι» νυχτερινών κέντρων
Ταξινομήσεις Νοεμβρίου 2025 ανά όμιλο - Αναλυτικός πίνακας
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.