Τα έχει όλα και συμφέρει
Τιμή 8.499 ευρώ
Η Dinli έκανε σοβαρή δουλειά, παρουσιάζοντας ένα αξιόμαχο -και με το παραπάνω- μεγάλο μονοκύλινδρο ATV, με δυνατότητες και όλα τα… κομφόρ που χτυπάει στα ίσα τα καλύτερα οχήματα του χώρου.
Στα 8.299 ευρώ, παίρνετε το Centhor 700 4x4 στην έκδοση με το καρμπιρατέρ –με τριακόσια ευρώ περισσότερα παίρνετε το ψεκαστό. Σε αυτή την τιμή, παίρνετε ένα μεγάλο σε χώρους και κυβικά ATV, με κορυφαία ποιότητα κατασκευής, τεράστιες δυνατότητες στο χώμα, και εξοπλισμό αντάξιο ενός βασιλιά (4x4, high-low, IRS, μπλοκέ διαφορικό, εργάτη, κοτσαδόρο, κλειδώματα, γιγάντια σέλα, σχάρες, μπαγκαζιέρα, ποδιές, προφυλαχτήρα, μεταλλικό χρώμα, ψηφιακό όργανο, κλπ). Και μη ξεχνάτε, το επίσημο αξεσουάρ EPS, που θα κάνει το τιμόνι πούπουλο στο 4x4. Μόνο οι εραστές της απόλυτης δύναμης ίσως εκφράσουν μικρά παράπονα. Όμως, όπως είπαμε, ποτέ δεν θα χρειαστείτε περισσότερο γκάζι για να ανεβείτε εκείνη την κάθετη ανηφόρα που σας μπήκε στο μάτι, ενώ η ηλεκτρική απόδοση της δύναμης, είναι για σεμινάριο, σε σκληρή χρήση 4x4. Αξίζουν συγχαρητήρια λοιπόν στους τεχνικούς της Dinli, γιατί κατάφεραν με την πρώτη, να ξεφύγουν από τα μικρά κυβικά, παρουσιάζοντας ένα εκπληκτικά καλό μεγάλο γουρούνι που αξίζει της προσοχής σας.
Εκδόσεις και αξεσουάρ
Για όσους αγαπούν τα λούσα, και τις ανέσεις, υπάρχει η έξτρα-μεγάλη έκδοση «long», που διαθέτει μεταξόνιο μεγαλύτερο από της normal έκδοσης κατά 18 εκατοστά. Αυτό που κάνει τεράστια εντύπωση, είναι το γεγονός πως η Dinli δίνει ως έξτρα, ήλεκτρο-υδραυλική υποβοήθηση τιμονιού, όπως δίνουν πλέον σχεδόν όλες οι σοβαρές εταιρείες στα κορυφαία ATV. Το σύστημα EPS (Electric Power Steering), κοστίζει 599 ευρώ, και ο προμηθευτής του είναι ο ίδιος προμηθευτής που προτιμούν όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4Τ, 1Κ, Y/Ψ, 4Β
Κυβισμός 694.6
Ιπποδύναμη 45/5.000 χωρίς περιοριστή
Ροπή 5,5/5.500 χωρίς περιοριστή
Βάρος 325
Ρεζερβουάρ 20
Yamaha Ténéré 700 Rally - Test
MV Agusta Enduro Veloce 2026: Με 5ετή εγγύηση , 124 ίππους και premium ηλεκτρονικά
Παρουσίαση λιπαντικό αναρτήσεων IP: Σταθερή απόσβεση και προστασία που διαρκεί
Panther Racing του ΑΠΘ: Παγκόσμια πρωταθλήτρια στο MotoStudent 2025!
«Ψηφιακός»ΚΟΚ: Τα έσοδα από τα πρόστιμα αντί στους δήμους θα πηγαίνουν στα ταμεία της αστυνομίας!
Σλοβακία: Όριο ταχύτητας 6 χλμ./ώρα για όσους κινούνται στα πεζοδρόμια!
Μείωση στις παραβάσεις για μη χρήση κράνους κατά 25% δηλώνει η Τροχαία
Honda EICMA 2025: Νέα συλλογή ρούχων που ενώνει μόδα και μοτοσυκλέτα
Στην SP MOTORS θα βρεις το Kawasaki Versys 1100 με δώρο εξοπλισμό αξίας 800 ευρώ
Test Μεταχειρισμένου: Honda CB 500X (2019-2022)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.