Dinli Lightning 450
Οι 5 αισθήσεις και το σφυρί του Θορ
Τιμή: 6.699 ευρώ
Στιβαρή, ποιοτική κατασκευή, σωστή γεωμετρία, δυνατός κινητήρας, και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις φτιάχνουν ένα απολαυστικό σύνολο που εκπλήσσει ευχάριστα με τις δυνατότητες του δίνοντας σφυριές στις ανθρώπινες αισθήσεις!
Ποιοτική κατασκευή με προσοχή στη λεπτομέρεια, γρασαδόρους στα ψαλίδια, αλλά και με δυνατό σημείο τη βαφή P.C. Frame Technology που αντιστέκεται έως και 9 φορές περισσότερο σε γδαρσίματα, και οξειδώσεις.
Το Thunder διαθέτει μεγάλα σε διάμετρο, στιβαρά αμορτισέρ, πλήρως ρυθμιζόμενα (!), τόσο σε προφόρτιση, όσο και σε αποσβέσεις.
Εντέλει, η γεύση που αφήνει το Lightning είναι εκείνη της στιβαρότητας, της ευελιξίας, της δύναμης, και της αγωνιστικής κατασκευής. Αλλάζει κατεύθυνση πανεύκολα, κρατάει τη γραμμή του, ενώ η χορταστική δύναμη σημαίνει πως το 450 σκάβει ελεγχόμενα, και ακούει στο γκάζι, δεχόμενο αδιαμαρτύρητα εντολές και διορθώσεις πορείας. Χαμηλά μόνο, θα θέλαμε λίγο ακόμα γκάζι, ώστε να φτάσει το Dinli τον ιαπωνικό ανταγωνισμό, όμως η έλλειψη κτηνώδους δύναμης προσφέρει καλύτερο έλεγχο, δεν τρομάζει, και δεν οδηγεί σε ανεξέλεγκτες καταστάσεις. Όλα πάνω στο Lightning δουλεύουν άψογα, από το setup των αναρτήσεων και τον κινητήρα, έως το κιβώτιο των 5 σχέσεων και το μαλακό συμπλέκτη.
Σε δυο εκδόσεις
Στην έκδοση δρόμου, με «κλειστό» κινητήρα –που ανοίγει εύκολα όμως-βγάζει κανονικά αριθμό κυκλοφορίας και μπορεί να μεταφέρει στο δρόμο δύο άτομα, καθώς πληροί όλες τις euro3 προδιαγραφές. Σε αυτή την έκδοση διαθέτει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις piggyback, με ρύθμιση λειτουργίας Fast/Slow, nerf bars αλουμινίου, ζάντες αλουμινίου, ενώ κοστίζει 6.699 ευρώ. Στην αγωνιστική έκδοση, ο κινητήρας είναι ανοιχτός, το Lightning φοράει ανοξείδωτη και ανοιχτή ολόσωμη εξάτμιση, μακρύτερα ψαλίδια και άξονα, και είναι έτοιμο να κερδίσει ακόμα και αγώνα. Σε αυτή την έκδοση όμως, δεν βγάζει πινακίδες κυκλοφορίας, ενώ κοστίζει 7.499 ευρώ.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4T, 1Κ, Υ/Ψ,4Β
Κυβισμός 448
Ιπποδύναμη 45/8.250 χωρίς περιοριστή
Ροπή 4,2/7.500 χωρίς περιοριστή
Βάρος 210
Ρεζερβουάρ 14,2
Ducati Multistrada V4S Radar 2025 - Test
Ποιος φταίει που κάποιοι οδηγοί είναι ακόμα επικίνδυνοι;
RED BULL ROMANIACS 2025: Ακραίες διαδρομές – Μεγάλες στιγμές για τη MOTODYNAMICS RALLY Team
Η Honda ιδρύει νέα μονάδα παραγωγής μοτοσυκλετών στην Τουρκία
Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Δεύτερη Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης 2024
Zontes 703RR: Νέο 3κύλινδρο supersport με πλήρη εξοπλισμό
BMW CE 04: Με νέα μειωμένη έως και 4.230 ευρώ προ επιδότησης!
Απόλαυσε το MotoGP στο Misano με το Aprilia Stand
Η Royal Enfield παρουσίασε στην Αθήνα νέα σειρά εξοπλισμού στο πλαίσιο Πανευρωπαϊκής Εκδήλωσης
Μια RD400 γεννιέται ξανά: Από το '76 στo σήμερα
Tucano Urbano Hyperlink κράνος με αποσπώμενο σαγόνι
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025