Dinli Lightning 450
Οι 5 αισθήσεις και το σφυρί του Θορ
Τιμή: 6.699 ευρώ
Στιβαρή, ποιοτική κατασκευή, σωστή γεωμετρία, δυνατός κινητήρας, και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις φτιάχνουν ένα απολαυστικό σύνολο που εκπλήσσει ευχάριστα με τις δυνατότητες του δίνοντας σφυριές στις ανθρώπινες αισθήσεις!
Ποιοτική κατασκευή με προσοχή στη λεπτομέρεια, γρασαδόρους στα ψαλίδια, αλλά και με δυνατό σημείο τη βαφή P.C. Frame Technology που αντιστέκεται έως και 9 φορές περισσότερο σε γδαρσίματα, και οξειδώσεις.
Το Thunder διαθέτει μεγάλα σε διάμετρο, στιβαρά αμορτισέρ, πλήρως ρυθμιζόμενα (!), τόσο σε προφόρτιση, όσο και σε αποσβέσεις.
Εντέλει, η γεύση που αφήνει το Lightning είναι εκείνη της στιβαρότητας, της ευελιξίας, της δύναμης, και της αγωνιστικής κατασκευής. Αλλάζει κατεύθυνση πανεύκολα, κρατάει τη γραμμή του, ενώ η χορταστική δύναμη σημαίνει πως το 450 σκάβει ελεγχόμενα, και ακούει στο γκάζι, δεχόμενο αδιαμαρτύρητα εντολές και διορθώσεις πορείας. Χαμηλά μόνο, θα θέλαμε λίγο ακόμα γκάζι, ώστε να φτάσει το Dinli τον ιαπωνικό ανταγωνισμό, όμως η έλλειψη κτηνώδους δύναμης προσφέρει καλύτερο έλεγχο, δεν τρομάζει, και δεν οδηγεί σε ανεξέλεγκτες καταστάσεις. Όλα πάνω στο Lightning δουλεύουν άψογα, από το setup των αναρτήσεων και τον κινητήρα, έως το κιβώτιο των 5 σχέσεων και το μαλακό συμπλέκτη.
Σε δυο εκδόσεις
Στην έκδοση δρόμου, με «κλειστό» κινητήρα –που ανοίγει εύκολα όμως-βγάζει κανονικά αριθμό κυκλοφορίας και μπορεί να μεταφέρει στο δρόμο δύο άτομα, καθώς πληροί όλες τις euro3 προδιαγραφές. Σε αυτή την έκδοση διαθέτει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις piggyback, με ρύθμιση λειτουργίας Fast/Slow, nerf bars αλουμινίου, ζάντες αλουμινίου, ενώ κοστίζει 6.699 ευρώ. Στην αγωνιστική έκδοση, ο κινητήρας είναι ανοιχτός, το Lightning φοράει ανοξείδωτη και ανοιχτή ολόσωμη εξάτμιση, μακρύτερα ψαλίδια και άξονα, και είναι έτοιμο να κερδίσει ακόμα και αγώνα. Σε αυτή την έκδοση όμως, δεν βγάζει πινακίδες κυκλοφορίας, ενώ κοστίζει 7.499 ευρώ.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4T, 1Κ, Υ/Ψ,4Β
Κυβισμός 448
Ιπποδύναμη 45/8.250 χωρίς περιοριστή
Ροπή 4,2/7.500 χωρίς περιοριστή
Βάρος 210
Ρεζερβουάρ 14,2
Μπορούν οι Κινέζοι να πετύχουν ό,τι οι Ιάπωνες πριν δεκαετίες;
Voge SR16 200 ACC: Ανακοινώθηκε μόλις η τιμή στα 2.995 ευρώ
Yamaha WR250F & WR450F 2026: «Κλειδώνουν» με νέο αντικλεπτικό ECU lock
ΕΣΚΑΣΕ ΤΩΡΑ: Κατασκοπευτικές φωτογραφίες από μια νέα μικρή Yamaha adventure on-off
Triumph: Δυό νέες ειδικές εκδόσεις για το 2026 Street Triple 765 RX και Moto2 Edition
Royal Enfield Himalayan electric: Κατασκοπευτικές φωτογραφίες της νέας Adventure
Test καλοκαιρινό μπουφάν GMS Fiftysix 7: Κλάσης Α με κορυφαίο VfM
Πρεμιέρα για το νέο DS800X Rally στο Λαύριο και Test Ride με όλα τα Adventure της Voge
Ταξινομήσεις οκταμήνου 2025 ανά όμιλο: Ποιοι κυριαρχούν στην αγορά
Ταξινομήσεις οκταμήνου 2025 ανά μάρκα (Αναλυτικός πίνακας)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.