Με το χαμόγελο στα χείλη
Τιμή 5.682 ευρώ
Το Crossland 350 4x4 της AEON σε εκπλήσσει ευχάριστα, μιας και συνήθως δεν περιμένεις τόσα πολλά από ένα τόσο μικροκαμωμένο ATV. Κινητήρας με τσαγανό, μετάδοση 4x4, μαλακές αναρτήσεις και παιχνίδι παντού!
Η ΑΕΟΝ εδώ και χρόνια μεγαλώνει τον κυβισμό στα ATV της με αργά και προσεκτικά βήματα. Σήμερα τα μεγαλύτερα γουρούνια της Ταϊβανέζικης εταιρείας έχουν αισίως φτάσει τα 313 κυβικά. Βέβαια, στο όνομα έχουν λίγα ακόμα, στρογγυλεύοντας το ποσό στα 350. Το Crossland 350 4x4 είναι το τετρακίνητο μοντέλο της γκάμας, ένα άριστο γουρουνάκι για την εισαγωγή στο χώρο. Ταυτόχρονα, οι δυνατότητες του είναι τέτοιες που θα περάσει αρκετός καιρός, μέχρι ο νέος αναβάτης να αισθανθεί πως το έχει ξεπεράσει.
Το κιβώτιο, όπως στην πλειονότητα των ATV, είναι αυτόματο και οι επιλογές που έχει ο αναβάτης είναι high, low, νεκρά, και όπισθεν. Η τελική μετάδοση γίνεται με άξονα, άριστη επιλογή για αξιοπιστία και προστασία από τα κάθε λογής εμπόδια.
Από τη μία, να ξεκαθαρίσουμε εξαρχής πως, στα πολύ-πολύ δύσκολα αργά 4x4 κομμάτια, δε θα διαπρέψει όπως ένα -πολύ ακριβότερο- μεγαλύτερων δυνατοτήτων ATV. Παρ’ όλα αυτά, τα καταφέρνει πολύ καλύτερα από ό,τι περιμένεις, ενώ σε ορισμένες καταστάσεις σε αφήνει με το στόμα ανοιχτό.
Τα τρία αμορτισέρ του AEON είναι αρκετά μαλακά και συμπεριφέρονται προβλέψιμα, διατηρώντας ψηλά την άνεση των επιβαινόντων. Επιπλέον, επιτρέπουν στον αναβάτη να εκτροχιαστεί πραγματοποιώντας ακόμα και άλματα, χωρίς φόβο! Στις φλαταδούρες, το γκάζι θα διώξει εύκολα τους πίσω τροχούς διασκεδάζοντας τον αναβάτη με απολαυστικές πλαγιολισθήσεις -προσοχή μόνο στο κοντό μετατρόχιο, που κάνει το AEON να θέλει να σηκωθεί στις δύο πλαϊνές του ρόδες.
Είτε θέλετε να εκδράμετε σε βουνό ή θάλασσα, είτε θέλετε να μεταφέρετε αντικείμενα σε σχάρες ή με τρέιλερ, είτε θέλετε να παίξετε με «πάντες», σε επίπεδα κομμάτια, είτε ακόμα να πραγματοποιήσετε άλματα, και να ψάξετε τα όρια του AEON στα 4x4 κομμάτια, το Crossland αποδεικνύεται ικανότατο, σπιρτόζικο, και απολαυστικό.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4Τ, 1Κ, Y/Ψ
Κυβισμός 313,3
Ιπποδύναμη 21/6.500
Ροπή 2,4/5.000
Βάρος ΔΑ
Ρεζερβουάρ 7
Ducati Multistrada V4S Radar 2025 - Test
Ποιος φταίει που κάποιοι οδηγοί είναι ακόμα επικίνδυνοι;
RED BULL ROMANIACS 2025: Ακραίες διαδρομές – Μεγάλες στιγμές για τη MOTODYNAMICS RALLY Team
Η Honda ιδρύει νέα μονάδα παραγωγής μοτοσυκλετών στην Τουρκία
Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Δεύτερη Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης 2024
Zontes 703RR: Νέο 3κύλινδρο supersport με πλήρη εξοπλισμό
BMW CE 04: Με νέα μειωμένη έως και 4.230 ευρώ προ επιδότησης!
Απόλαυσε το MotoGP στο Misano με το Aprilia Stand
Η Royal Enfield παρουσίασε στην Αθήνα νέα σειρά εξοπλισμού στο πλαίσιο Πανευρωπαϊκής Εκδήλωσης
Μια RD400 γεννιέται ξανά: Από το '76 στo σήμερα
Tucano Urbano Hyperlink κράνος με αποσπώμενο σαγόνι
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025