• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πιστή στο πνεύμα της διπλής φιλοσοφίας του SH, η αισθητική του μοιάζει να συνδυάζει στοιχεία από την πρακτική και τη sport σφαίρα.

Η τριέμβολη δαγκάνα χαρίζει την απαραίτητη δύναμη στο μπροστινό φρένο. Το 2009 απέκτησε δίσκο και το πίσω φρένο.

Το SH 150 διαθέτει και τον απαραίτητο γάντζο στην ποδιά, με αποτέλεσμα οι μεταφορικές δυνατότητές του να είναι μεγάλες.

Η αισθητική των οργάνων είναι φρέσκια και νεανική, χωρίς να διακυβεύεται η πρακτικότητά τους.

Κάτω από τη σέλα δε θα χωρέσουν πολλά πράγματα, εξαιτίας του ρεζερβουάρ. Μόλις ένα jet κράνος ή κάποια μικροπράγματα.

Βασικό χαρακτηριστικό του SH 150 είναι η ευελιξία στην πόλη, αλλά και οι ικανοποιητικές για την κατηγορία sport δυνατότητες.

Τo Agility City της Kymco είναι μία οικονομική πρόταση με χαμηλό κόστος απόκτησης ακόμη και ως καινούριο.

Τo Suzuki Sixteen είναι φιλικό και πρακτικό και εκμεταλλεύεται τις μαζεμένες διαστάσεις του για να κινηθεί ευέλικτα ανάμεσα σε ακινητοποιημένα αυτοκίνητα και άλλα εμπόδια.

Το Sym Symphony SR είναι ένα πανάλαφρο και δυναμικό ζιζάνιο που κινείται γρήγορα και πρακτικά στην πόλη.

Μεταχειρισμένο: Honda SH 150i

Το SH προσφέρεται για άνετη και πρακτική μετακίνηση και, παράλληλα, δε θα πει όχι σε λίγη πίεση παραπάνω ανταμείβοντας τον αναβάτη του με μια πιο sport συμπεριφορά.

 
Aυτός ο συνδυασμός των δυο διαφορετικών φιλοσοφιών θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως το κύριο γνώρισμα του SH 150. Ένα γνώρισμα που ξεχωρίζει, ανάμεσα σε αρκετά θετικά χαρακτηριστικά ενός πακέτου που έχει αποδείξει την αξία του. Για το λόγο αυτό, η Honda ελάχιστα πράγματα έχει αλλάξει πάνω του, όλα αυτά τα χρόνια που το SH κυκλοφορεί στους δρόμους. Αισθητικές παρεμβάσεις, βελτιώσεις στον κινητήρα, την εργονομία και τον περιφερειακό εξοπλισμό κατάφερναν όλα αυτά τα χρόνια να διατηρούν έντονα ανταγωνιστικό το μικρό SH, καμιά ανανέωση, όμως, δεν ήταν προορισμένη ή ικανή να αλλάξει τον πολύτιμο αυτό χαρακτήρα του scooter.

Αισθητική: Πάντα φρέσκο
Πιστή στο πνεύμα της διπλής φιλοσοφίας του SH, η αισθητική του μοιάζει να συνδυάζει στοιχεία από την πρακτική και τη sport σφαίρα. Το κοστούμι του διαθέτει ρευστές και καμπυλωτές κατά κανόνα γραμμές, αυτές, όμως, συχνά-πυκνά διακόπτονται από περισσότερο αιχμηρά στοιχεία. Η σιλουέτα του είναι εξαιρετικά λεπτή θυμίζοντας παπί, και λεπτομέρειες όπως η κοντή μαύρη ζελατίνα, η αιχμηρή ουρά και το ανάγλυφο λογότυπο στη βάση της σέλας, το κάνουν να φαίνεται περισσότερο sport.

Εργονομία/Χώροι: Καλύπτουν βασικές ανάγκες
Στο τομέα της εργονομίας το μικρό SH τα καταφέρνει εξαιρετικά και θα ταιριάξει με τους περισσότερους τύπους αναβατών. Οι βραχύσωμοι θα πατήσουν με ασφάλεια στο έδαφος και οι ψηλοί θα βρουν αρκετό χώρο για τα πόδια και τα χέρια τους. Αρκετός για άνετες μετακινήσεις μέσα στην πόλη είναι και ο διαθέσιμος χώρος για τον συνεπιβάτη. Ο τλελευταίος έχει στη διάθεσή του δύο μεγάλα πτυσσόμενα πατάκια και δύο ανάλογα μεγάλες χειρολαβές που βρίσκονται στο σωστό σημείό για να στηρίζεται. Ο χώρος κάτω από τη σέλα του SH 150i είναι σχετικά μικρός και το μόνο που θα μπορέσει να φιλοξενήσει, εξαιτίας της ύπαρξης του ρεζερβουάρ της βενζίνης, είναι ένα jet κράνος. Εναλλακτικά, θα χωρέσουν εκεί αρκετά μικροπράγματα. Το μεγαλύτερο φορτίο θα επωμιστεί ο χώρος στην ποδιά, ο οποίος θα φιλοξενήσει μια μεγάλη τσάντα με τα απαραίτητα, χάρη στον ειδικό γάντζο. Και, φυσικά, ένα κράνος θα χωρέσει και στο top case στο πίσω μέρος των εκδόσεων Top Box που κατά καιρούς έχουν διατεθεί από τη Honda.

Στο δρόμο: Χορεύοντας με την κίνηση
Εκμεταλλευόμενο, όπου του ζητηθεί, την ευελιξία του, το SH 150i αποτελεί μια πρακτική αλλά και γρήγορη εναλλακτική στη μετακίνηση. Και το βασικότερο είναι ότι, η ευελιξία αυτή θα παραμείνει στην πλειοψηφία των διαδρομών, αν εξαιρέσουμε αυτές που απαιτούν την κίνηση κοντά στην τελική του. Κάπου εκεί είναι που το SH θα χάσει την σπιρτάδα του, γεγονός που κρίνεται ως απόλυτα φυσιολογικό. Στην πόλη, θα εκμεταλλευτεί τις δυναμικές εκκινήσεις του, τα αποθέματα της ροπής του, το χαμηλό βάρος και τις μικρές διαστάσεις, προκειμένου να προσπεράσει και να χωθεί ανάμεσα σε αυτοκίνητα. Το κόψιμο του τιμονιού είναι ικανοποιητικό και η λειτουργία του κινητήρα στις χαμηλές ταχύτητες παραμένει ζωντανή. Αν το SH βρεθεί στην Εθνική, θα καταφέρει να κινηθεί μέχρι τα 120 χλμ./ώρα, έχοντας ήδη χάσει από τη σταθερότητά του, κάπου πριν την τελική του. Κάτι τέτοιο, όμως, είναι αναμενόμενο από ένα scooter της κατηγορίας.

Συμπέρασμα: Εγγύηση!
Το SH 150i αποτελεί μια από τις καλύτερες λύσεις για όσους επιθυμούν ένα ευέλικτο και πρακτικό scooter για τις αστικές μετακινήσεις τους. Εκτός από το γεγονός ότι, μπορεί (όπως κι άλλα μικροκαμωμένα scooter) να ελιχθεί με άνεση και ταχύτητα ανάμεσα στα αυτοκίνητα, σημαντικό ρόλο παίζουν και οι sport δυνατότητές του, αφού το SH σπάνια θα παραπονεθεί κάτω από πίεση. Σε αυτά μπορείτε να προσθέσετε και την αισθητική του, η οποία παραμένει σύγχρονη και φρέσκια, όποιας χρονιάς μοντέλο κι αν επιλέξετε.

Τι να προσέξετε
Ρίξτε μια προσεκτική ματιά στα πλαστικά του και στην ποδιά, ψάχνοντας ενδείξεις πτώσης. Επιπλέον, καλό θα ήταν να ρίξετε μια ματιά στα τακάκια των φρένων (ειδικά στο πίσω), αλλά και στον ιμάντα της μετάδοσης, ειδικά αν υπάρχουν πολλά χιλιόμετρα στον ολικό χιλιομετρητή.

Τι να αλλάξετε
Αν θέλετε να απογειώσετε την πρακτικότητα του SH, μπορείτε να το κάνετε με τρεις απλές κινήσεις. Αρχικά, μπορείτε να αντικαταστήσετε τη sport ζελατίνα με μια ψηλότερη και, σε περίπτωση που δεν υπάρχει ήδη, να εξοπλίσετε το scooter με ένα top case. Τέλος, ίσως θελήσετε να τοποθετήσετε ένα πλαϊνό σταντ, τη σημαντικότερη ίσως έλλειψη του SH.

Ο ανταγωνισμός

Kymco Agility City 150
Τo Agility City είναι μία οικονομική πρόταση με χαμηλό κόστος απόκτησης ακόμη και ως καινούριο. Οι μικρές διαστάσεις και βάρος χαρίζουν την απαραίτητη ευελιξία για κίνηση στην πόλη, ο κινητήρας παρουσιάζεται πρόθυμος και ζωντανός και οι μεγάλοι τροχοί φροντίζουν για την απαραίτητη ασφάλεια

Suzuki Sixteen 150
Τo Sixteen είναι φιλικό και πρακτικό και εκμεταλλεύεται τις μαζεμένες διαστάσεις του για να κινηθεί ευέλικτα ανάμεσα σε ακινητοποιημένα αυτοκίνητα και άλλα εμπόδια. Η συμπεριφορά του δεν είναι τόσο sport, χάρη στις μαλακότερες αναρτήσεις του, ο κινητήρας, όμως, είναι ζωντανός και δε στερεί την ταχύτητα από τον αναβάτη του.

SYM Symphony 150SR
Ξεκίνησε ως έκδοση του απλού Symphony, αλλά γρήγορα το ξεπέρασε, χάρη στο sport χαρακτήρα του και τις δυνατότητες που του χαρίζει ο κινητήρας των 150 κ.εκ.. Το Symphony SR είναι ένα πανάλαφρο και δυναμικό ζιζάνιο που κινείται γρήγορα και πρακτικά στην πόλη.

Κινητήρας
4T, 1K, Υ/Ψ, 4Β
Κυβισμός (κ.εκ.)
153
Ιπποδύναμη (ίπποι/σ.α.λ.)
15,5/8.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
1,4/7.000
Τροφοδοσία
Ηλ. ψεκασμός
Ρεζερβουάρ (λίτρα)
7,5
Εκκίνηση
Μίζα
Μήκος (χλστ.)
2025
Πλάτος (χλστ.)
700
Ύψος σέλας (χλστ.)
785
Μεταξόνιο (χλστ.)
1335
Βάρος (κιλά, γεμάτο)
136
Ελαστικό μπροστά
100/80-16"
Ελαστικό πίσω
120/80-16"
Φρένα μπροστά
Δ/240
Φρένα πίσω
Δ/240
Τιμή
1.215-2.800 ευρώ

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ