To σύστημα πρόσφυσης για το πίσω τροχό, το Anti Spin Regulator, όπως το ονομάζει η Piaggio, είναι κάτι καινούριο όχι μόνο για την κατηγορία του Beverly αλλά για τα scooter γενικότερα. H Piaggio είναι μία εταιρία που ψάχνεται με την προσφερόμενη ενεργητική ασφάλεια των scooter της, τόσο στον τομέα των ηλεκτρονικών συστημάτων όσο και της μηχανικής πρόσφυσης. Λαμπρότερο δείγμα για τη τελευταία περίπτωση είναι φυσικά MP3 με τα γνωστά και αποδεδειγμένα οφέλη που προσφέρει ο τρίτος τροχός. Αφού λοιπόν οι Ιταλοί… «ξεμπέρδεψαν», προς το παρόν, με το εμπρός μέρος, είτε με το Mp3 είτε με το ABS στα δίτροχα, είπαν να ασχοληθούν με τον πίσω μέρος. Με τη βοήθεια των δίσκων ανάγνωσης και των αισθητήρων του ABS η κεντρική μονάδα ελέγχου του κινητήρα εντοπίζει τη τυχον διαφορά σε ταχύτητα μεταξύ του εμπρός και του πίσω τροχού. Αφού κρίνει ότι υπάρχει ολίσθηση επεμβαίνει πρώτα στην ανάφλεξη και εφόσον χρειαστεί και στον ψεκασμό αποτρέποντας την εκτροπή του.
Στην πράξη και σε στεγνό οδόστρωμα η λειτουργία του περνά απαρατήρητη. Σε ειδικές συνθήκες όμως μένεις με το στόμα ανοιχτό αφού το ASR δίνει την εντύπωση ότι λειτουργεί σαν…μάντης! Μοιάζει να ξέρει από πριν τι θα γίνει και στο επιπλέον άνοιγμα του γκαζιού όσο απότομα και αν γυρίσεις το γκριπ δεν παρουσιάζεται κανένα απολύτως «τσαλάκωμα» και όλα γίνονται βελούδινα.
Κατά τη διάρκεια των φωτογραφήσεων είχα αρκετές ευκαιρίες να επιβεβαιώσω τις δυνατότητές του ASR στο…χώμα. Το γκάζι χτυπούσε στο στοπ του και εκεί που περίμενες το απόλυτο…ξεμπάζωμα το scooter συνέχιζε κανονικά την πορεία του. Ούτε μικρά διωξίματα του τροχού δεξιά-αριστερά, ούτε το «βήξιμο» του μοτέρ όταν κόβεται ο ψεκασμός. Το Beverly συνέχιζε σε ευθεία γραμμή με απόλυτα σταθερή ταχύτητα χωρίς να προκαλεί καμία ανησυχία στον αναβάτη του. Μέρος της άψογης λειτουργίας του εντοπίζεται και στον εξαιρετικό χρόνο αντίδρασης που έχει ο οποίος, σύμφωνα με την Piaggio, δεν ξεπερνά τα 140 χλστ. του δευτεροπλέπτου. Εύγε!
Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
3 χρόνια μετά το τραγικό δυστύχημα κατηγορεί μάρτυρας τον νεκρό Ιάσονα
Voge DS525X: Με τέτοια τιμή και εξοπλισμό, έχει αντίπαλο;
Best Moto by LS2 – Τα Best Seller μοντέλα του 2023
Διάλεξε το τέλειο κράνος σε 3 βήματα
Σπάνια Ducati του 1986 στο «σφυρί», με μόνο 6.134 χιλιόμετρα
Τα λιπαντικά των ELF και Petronas έφτασαν στη Bonelli
Δωρεάν έλεγχος για την MV Agusta σου με το πρόγραμμα We Care
Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
Ρετρό μοτοσυκλέτες έως 3.000 ευρώ για δίπλωμα αυτοκινήτου
Tα 350άρια της Royal Enfield - Βουτιά στο παρελθόν με το βλέμμα στο μέλλον
Μπίλιες Dr. Pulley: Η μόνη βελτίωση που χρειάζεται το scooter σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr