• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η ισχύς και η φιλικότητα χαρακτηρίζει και τις δύο εκδόσεις με ή χωρίς το ABS. Πιο διασκεδαστική η…άνευ που επιτρέπει και τα ελεγχόμενα γλιστρήματα του πίσω τροχού.

Φρένα: Δύο εκδόσεις

Το Beverly SportTouring θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις με και χωρίς ABS οι οποίες διαφέρουν αρκετά μεταξύ τους. Η έκδοση με το σύστημα αντιπλοκαρίσματος φέρει μία σύγχρονη δικάναλη μονάδα και δαγκάνα δύο εμβόλων για τον εμπρόσθιο τροχό. Χωρίς ABS ο εμπρός δίσκος των 300 χλστ. συνδυάζεται με τριπίστονη δαγκάνα αλλά και με τον πίσω δίσκο, των 240 χλστ., με την ύπαρξη συνδυασμένης πέδησης. Το κύκλωμα της τελευταίας ενεργοποιείται από την αριστερή μανέτα και επεμβαίνει στο τρίτο πιστόνι της εμπρός δαγκάνας αλλά και στα δύο έμβολα της πίσω. Η δεξιά μανέτα ελέγχει μόνο τον εμπρός δίσκο. Τα δύο συστήματα πέδησης παρουσιάζονται πολύ ισχυρά για τα δεδομένα της κατηγορίας με φιλική αλλά αρκετά διαφορετική αίσθηση μεταξύ τους. Πιο αναλογικά ως προς το τράβηγμα των μανετών παρουσιάζονται τα φρένα της απλής έκδοσης με την αμεσότητα στην απόδοση που βλέπουμε στο 300 να μην υπάρχει όμως εδώ. To συνδυασμένο σύστημα πέδησης είναι ένα από τα καλύτερα που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή και ο αναβάτης μπορεί να μπλοκάρει κατά βούληση τον πίσω τροχό, διασκεδαστικά και με απόλυτη ασφάλεια.
Στην έκδοση με το ABS οι μανέτες είναι σαφώς πιο μαλακές σε αίσθηση και στα πρώτα χιλιοστά της διαδρομής τους παράγουν λιγότερο έργο από το αναμενόμενο με την αναλογία να βελτιώνεται όσο πλησιάζουν προς το γκριπ. Η διαφορά στην αίσθηση γίνεται εμφανής μόνο σε άμεση αντιπαράθεση με το απλό σύστημα και σε καμία περίπτωση δεν προκαλεί αρνητικές εντυπώσεις.
Τα μεγάλα και καλά νέα είναι βέβαια είναι το νέο ABS και η λειτουργία του. Το δικάναλο ηλεκτρονικό σύστημα είναι ταχύτατο στις αντιδράσεις του, άκρως πολιτισμένο και δημιουργεί την εντύπωση ότι έχει την κατάσταση υπό πλήρη έλεγχο. H εκμετάλλευση της επιβραδυντικής ισχύος μοιάζει να είναι απόλυτη, τουλάχιστον, στην ιταλική άσφλατο και δεν αφήνει περιθώρια για κριτική.

 

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ