LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Η νέα καμπάνια της Harley-Davidson απευθύνεται στις γυναίκες.

Κλείνει το μάτι σε γυναίκες η Harley-Davidson

¶νοιγμα προς τις γυναίκες αναβάτες μοτοσικλετών επιχειρεί η εταιρεία από την Αμερική, θέλοντας να εκμεταλλευτεί αυτό το κομμάτι της αγοράς.

 
Η αμερικανική εταιρεία έχει ξεκινήσει ένα είδος εκστρατείας σε ολόκληρη την Αμερική, διοργανώνοντας garage parties. Τα συγκεκριμένα πάρτι διοργανώνονται από τους κατά τόπους dealers της Harley-Davidson και σκοπεύουν στην ενημέρωση και εκπαίδευση των γυναικών. Οι καλεσμένες των garage parties ενημερώνονται πάνω σε θέματα, όπως ο προστατευτικός εξοπλισμός και τα βασικά της οδήγησης μιας Harley-Davidson και έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά τη γκάμα μοτοσικλετών της εταιρείας.

Η όλη καμπάνια φέρει τον τίτλο «Δεν είμαι στήριξη πλάτης», καυτηριάζοντας το γεγονός ότι οι περισσότερες γυναίκες που έχουν καβαλήσει μια Harley βρίσκονται στη θέση του συνεπιβάτη. Το άνοιγμα αυτό της Harley προς τις γυναίκες αναβάτες, οι οποίες αποτελούν το 10% των ιδιοκτητών μοτοσικλετών στις ΗΠΑ, είναι μέρος του συνολικού ανοίγματος της εταιρείας σε ανθρώπους που δεν αποτελούν παραδοσιακά πελάτες της.

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ