Η Honda πάντα ήταν φανατική οπαδός του κινητήρα V4. Έτσι, ένα φιλόδοξο σχέδιο σαν το VFR 1200 DCT με στόχο την κορυφή, δεν θα μπορούσε παρά να έχει τη συγκεκριμένη διάταξη. Ένας τετρακύλινδρος κινητήρας σε σχήμα V λοιπόν, μόνο που πλέον η περιεχόμενη γωνία μεταξύ των κυλίνδρων δεν είναι 90ο, αλλά 72ο με στόχο τις πιο συμπαγείς διαστάσεις. Για τον ίδιο λόγο, το πίσω ζευγάρι των κυλίνδρων είναι περισσότερο «σφιχταγκαλιασμένοι» σε σχέση με τους μπροστά, δημιουργώντας έτσι μια λεπτότερη θέση οδήγησης ανάμεσα στα πόδια του οδηγού όπου βρίσκονται και οι συγκεκριμένοι κύλινδροι. Μπορεί το VFR 1200 DCT να είναι ένα politically correct μοντέλο, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι ο κινητήρας του δεν κρύβει αρκετή αγωνιστική τεχνολογία. Το δοκιμασμένο σύστημα Unicam από την αγωνιστική σειρά των CRF χρησιμοποιείται και στο VFR, ενώ παράλληλα δανείζεται τεχνολογία από το RCV 211 V καθώς χρησιμοποιείται ένας «κλειστός» στροφαλοθάλαμος. Ακόμα και ο στρόφαλος είναι μελετημένος έτσι, ώστε να εξαλειφθούν οι πρωτογενείς κραδασμοί με αποτέλεσμα να γίνει αποδεκτή η χρήση αντικραδασμικού άξονα. Η ισχύς του κινητήρα είναι 170 ίπποι, αλλά αυτό που πραγματικά εντυπωσιάζει είναι ότι, μόλις στις 4.000σ.α.λ., η ροπή έχει το 90% της τιμής της (129Nm/9.750 σ.α.λ.).
Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
Best Moto by LS2 – Τα Best Seller μοντέλα του 2023
Διάλεξε το τέλειο κράνος σε 3 βήματα
Σπάνια Ducati του 1986 στο «σφυρί», με μόνο 6.134 χιλιόμετρα
Τα λιπαντικά των ELF και Petronas έφτασαν στη Bonelli
Δωρεάν έλεγχος για την MV Agusta σου με το πρόγραμμα We Care
Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
Ρετρό μοτοσυκλέτες έως 3.000 ευρώ για δίπλωμα αυτοκινήτου
Tα 350άρια της Royal Enfield - Βουτιά στο παρελθόν με το βλέμμα στο μέλλον
Μπίλιες Dr. Pulley: Η μόνη βελτίωση που χρειάζεται το scooter σου
Προστατευτικά ψαλιδιού Polisport Off Road
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr