net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ένα από τα μοντέλα που διατίθενται προς test ride στα καταστήματα Λυμπερόπουλος είναι το Gilera GP 800

Οι νέες τεχνολογίες ενδιαφέρουν τον κόσμο και τις παρακολουθεί στενά

Είναι έτοιμοι οι Έλληνες για την υβριδική τεχνολογία του MP3 Hybrid, μας λέει ο κ. Λυμπερόπουλος, αλλά διστάζουν ακόμη λόγω κόστους

To Piaggio Beverly 300 είναι best seller και στα καταστήματα Λυμπερόπουλος

Σύμφωνα με τον κ. Λυμπερόπουλο, πολλοί είναι αυτοί που περίμεναν τη Vespa PX να επιστρέψει στην αγορά

Οι ειδικοί απαντούν - Κωνσταντίνος Λυμπερόπουλος

Η εταιρεία Λυμπερόπουλος βρίσκεται αρκετά χρόνια στην ελληνική αγορά, με μια γκάμα (πάντα με σφραγίδα ιταλική) που μπορεί να καλύψει πολλές ανάγκες. Από τα μικρά scooter της Piaggio μέχρι το μεγαθήριο GP 800 της Gilera και από τα τεχνολογικά προηγμένα μοντέλα της Aprilia (όπως το Mana και το Shiver) μέχρι τα κλασικής αισθητικής Moto Guzzi, στα καταστήματα της εταιρείας υπάρχουν επιλογές για όλους.

 
Και ο ιδιοκτήτης της εταιρείας, ο κύριος Κωνσταντίνος Λυμπερόπουλος, έχει την απαραίτητη εμπειρία για να μας λύσει αρκετές απορίες, αλλά και για να σχολιάσει τα τεκταινόμενα στην ελληνική αγορά, ανάμεσα σε οικονομικά scooter, μεγάλες και προηγμένες τεχνολογικά μοτοσικλέτες, υβριδικά και κλασικά οχήματα, καθώς και προσφορές που επιζητούν την προσοχή του καταναλωτικού κοινού.
Διαβάστε, λοιπόν, την παρακάτω συνέντευξη για να μάθετε όσα ενδιαφέροντα μάς είπε ο κ. Λυμπερόπουλος.

Moto Τρίτη: Μπορείτε να μας πείτε δυο λόγια για την εταιρεία σας και την ιστορία της;
Κωνσταντίνος Λυμπερόπουλος: Η εταιρεία ξεκίνησε το 2002 στην Αχαρνών και εξελίχθηκε σε τέσσερα καταστήματα, τα οποία είναι κάθετες μονάδες (Αχαρνών 362, Λ. Γαλατσίου 58-60, Λ. Βουλιαγμένης 317 και Μιχαλακοπούλου 193).

Μ.Τ.: Ποιες είναι οι εταιρείες που αντιπροσωπεύετε και με ποια κριτήρια επιλέχθηκαν;
Κ.Λ.: Αντιπροσωπεύουμε τις εταιρείες του Ομίλου Piaggio: Piaggio, Vespa, Gilera, Derbi, Aprilia και Moto Guzzi, καθώς και τα επαγγελματικά οχήματα της Piaggio. Ήταν εταιρείες που από την πρώτη στιγμή ταίριαζαν στο δικό μου προφίλ και η συνεργασία αυτή ταίριαζε και αισθητικά και πρακτικά στη δική μου φιλοσοφία. Και είναι και μια φιλοσοφία που πιστεύω ότι ταιριάζει και σε όλη την Ελλάδα.

Μ.Τ.: Ποια είναι τα μοντέλα που αποτελούν τα best sellers της εταιρείας σας;
Κ.Λ.: Είναι σίγουρα το Beverly 300, το MP3 300, η Vespa GTS 300 και το Aprilia Scarabeo 200 Dual Map.

Μ.Τ.: Αποδεικνύεται δηλαδή ότι τα 300άρια είναι εξίσου δημοφιλή με τα παλαιότερα 250άρια;
Κ.Λ.: Ναι, είναι η πιο δημοφιλής κατηγορία, τουλάχιστον στην Αθήνα, καθώς έχει «ανοιχτεί» η Αττική με την Αττική Οδό και ο κόσμος θέλει να κινείται σε μεγαλύτερες αποστάσεις με scooter που είναι πιο δυνατά. Και η συγκεκριμένη κατηγορία προσφέρει ευελιξία, δύναμη και άνεση -αυτά είναι η ουσία. Επιπλέον, το ότι η κατηγορία αυτή βρίσκεται ανάμεσα από τα πολύ μικρά και τα πολύ μεγάλα scooter, της δίνει ένα ακόμη πλεονέκτημα.

Μ.Τ.: Πώς σχολιάζετε την προτίμηση των Ελλήνων αναβατών στα μικρού κυβισμού δίκυκλα τον τελευταίο καιρό; Είναι καθαρά οικονομικός ο λόγος;
Κ.Λ.: Δεν είναι μόνο οικονομικός ο λόγος, αν σκεφτείς ότι κάποια scooter 300 κ.εκ. δεν είναι και τόσο φτηνά. Η μετακίνηση αυτή του κοινού έχει βέβαια κάποιους οικονομικούς λόγους (ο κόσμος αναζητά την οικονομία και σε απόκτηση και σε χρήση), όμως παίζουν κι άλλοι παράγοντες ρόλο. Όπως, για παράδειγμα, οι κινητήρες λίγων κυβικών, που είναι πιο φιλικοί και δεν αναπτύσσουν ταχύτητες που φοβίζουν. Ειδικά τον τελευταίο καιρό, πολλοί οδηγοί αυτοκινήτων μετακινήθηκαν στα δίκυκλα (λόγω οικονομικότερης τιμής απόκτησης, κατανάλωσης και πρακτικότητας μέσα στην πόλη) και δε θέλουν ταχύτητες μεγάλες που να τους φοβίζουν. Δε θέλουν sport οδήγηση οι συγκεκριμένοι, αλλά πιο ήπια. Βέβαια, παίζουν ρόλο κι άλλοι παράγοντες, που διαφέρουν ανάλογα με την περίπτωση.

Μ.Τ.: Υπάρχουν κάποιες προσφορές στην εταιρεία σας που μπορεί να εκμεταλλευτεί ο αγοραστής;
Κ.Λ.: Φυσικά. Υπάρχουν συνεχώς προσφορές λόγω της κατάστασης που επικρατεί με την κρίση και οι τιμές σχεδόν όλων των μοντέλων είναι μειωμένες ή σταθερές. Μοντέλα λοιπόν όπως τα Liberty, Carnaby, Scarabeo και άλλα, έχουν πλέον μειωμένες τιμές. Και, εκτός αυτού, είμαστε στη διάθεση των αναγκών του κάθε πελάτη για οτιδήποτε άλλο χρειαστεί. Υπάρχουν προσφορές και από την Piaggio και από τη δική μας εταιρεία.

Μ.Τ.: Μπορούν να αποτελέσουν οι προσφορές όπλο κατά της οικονομικής κρίσης ή χρειάζονται πολλά περισσότερα;
Κ.Λ.: Δυστυχώς, δε φτάνουν, όχι μόνο αυτές, αλλά και οτιδήποτε άλλο προσπαθήσουμε. Το θέμα είναι αυτή τη στιγμή να προσαρμοζόμαστε με τις συνθήκες κάθε μήνα και κάθε ημέρας. Με βάση τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα και οι καταναλωτές, τίποτε δεν είναι αρκετό. Προσαρμοζόμαστε με βάση τις συνθήκες που υπάρχουν στην αγορά και με ό,τι καλύτερο μπορούμε να κάνουμε.

Μ.Τ.: Κάποιες από τις εταιρείες του Piaggiο Group (Moto Guzzi και Vespa κυρίως) τιμούν σε μεγάλο βαθμό το παρελθόν τους, φέρνοντας ξανά στο προσκήνιο μοντέλα όπως το V7 και την PX. Υπάρχει αγορά για αυτά τα κλασικά μοντέλα στην Ελλάδα;
Κ.Λ.: Πιστεύω ότι για την PX υπάρχει μεγάλη αγορά. Ο κόσμος την έβλεπε πολλά χρόνια (στο δρόμο, στην τηλεόραση, στο σινεμά) και πολλές γενιές μεγάλωσαν με μια τέτοια Vespa. Είτε μιλάμε για μεγαλύτερους σε ηλικία είτε για νεαρούς, όλοι θέλουν να νιώσουν την εμπειρία και να αποκτήσουν το αυθεντικά ιταλικό στιλ που προσφέρει. Το V7 της Moto Guzzi, από την άλλη, έχει το δικό του κοινό και συγκεκριμένους ανθρώπους που θέλουν να το αποκτήσουν. Πολλοί, μάλιστα, που μεγάλωσαν έχοντάς το ως όνειρο ζωής, πλέον βρίσκονται σε καλύτερη δουλειά ή οικονομική κατάσταση και μπορούν τώρα να το αποκτήσουν.
Υπάρχει μεγάλη αγορά για τα κλασικά δίκυκλα -κυρίως για τη Vespa, που αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι στην ιστορία και μας έλειπε τα τελευταία χρόνια, οπότε είναι καλό που ξαναβγήκε.

Μ.Τ.: Ενδιαφέρονται οι καταναλωτές για τις νέες τεχνολογίες, όπως την επιλογή χαρτογραφήσεων που προσφέρει το Aprilia Shiver ή την αυτόματη μετάδοση σε μοτοσικλέτα που διακρίνει το Aprilia Mana; Τι φανερώνουν οι πωλήσεις σας;
Κ.Λ.: Αυτές οι τεχνολογίες προσαρμόζονται αυτή τη στιγμή σε μεγάλου κυβισμού μοτοσικλέτες, όπως το Shiver και το Mana, αλλά μεταφέρονται σιγά-σιγά και σε οικονομικότερα scooter (νέοι κινητήρες, χαρτογραφήσεις). Και ο κόσμος ενδιαφέρεται. Ακόμη οι πωλήσεις δεν είναι υψηλές σε αυτά τα μοντέλα, γιατί θεωρώ ότι χρειάζονται οι τεχνολογίες λίγο χρόνο για να αποδείξουν την αξία τους και να μείνουν στη συνείδηση του μοτοσικλετιστικού κοινού. Πιστεύω πως ό,τι καινούργιο βγαίνει και αξιοποιεί αυτές τις τεχνολογίες, όχι μόνο όπως το Shiver και το Mana, αλλά και όπως το MP3 που αξιοποίησε μια τεχνολογία πολύ προχωρημένη, ο κόσμος σιγά-σιγά το δέχεται και καταλαβαίνει ότι προσφέρει πολλά περισσότερα. Απλά μια τεχνολογία χρειάζεται λίγο χρόνο για να δοκιμαστεί και να τη δεχτεί ο κόσμος.

Μ.Τ.: Προσφέρετε κάποια μοντέλα για test ride; Ποια μπορούν να οδηγήσουν οι ενδιαφερόμενοι;
Κ.Λ.: Διαθέτουμε σχεδόν όλα τα νέα μοντέλα -ό,τι έχει βγει καινούργιο είναι διαθέσιμο για test ride. Για παράδειγμα, τα Piaggio Beverly 300 και MP3 300, τα Aprilia Atlantic 300 και Scarabeo 200 και 300, το Gilera GP 800 και τα Moto Guzzi V7 Racer και Classic.

Μ.Τ.: Επιπλέον, η Piaggio Hellas προσφέρει τη δυνατότητα επέκτασης της εγγύησης κατά 2 χρόνια. Μπορείτε να μας πείτε περισσότερα για αυτή την υπηρεσία;
Κ.Λ.: Οπωσδήποτε, επεκτείνοντας την εγγύηση του δικύκλου του για δύο επιπλέον χρόνια, ο αγοραστής κάνει οικονομία και αυτό έχει γίνει αντιληπτό. Και σίγουρα η συγκεκριμένη δυνατότητα αποτελεί ένα σημαντικό όπλο και για εμάς και την Piaggio, με την έννοια ότι κάτι τέτοιο βοηθά τον κόσμο να εμπιστευθεί την εταιρεία ακόμη πιο πολύ και να νιώσει σιγουριά.

Μ.Τ.: Η Piaggio μετρά ήδη δύο υβριδικά οχήματα στο ενεργητικό της (MP3 Hybrid 300 και 125). Θεωρείτε ότι η χώρα μας είναι έτοιμη για υβριδικά και ηλεκτρικά δίκυκλα;
Κ.Λ.: Είμαστε έτοιμοι και πάντοτε θα είμαστε έτοιμοι για κάτι θετικό. Είναι μια νέα τεχνολογία και κοστίζει ακριβά, οπότε αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα του κόσμου αυτή τη στιγμή. Το υψηλό κόστος λόγω τεχνολογίας είναι αρνητικό, αλλά η χώρα μας είναι έτοιμη και ο κόσμος επιθυμεί τέτοιου είδους δίκυκλα, καθώς έχει αποκτήσει πράσινη συνείδηση και το βλέπουμε σε κάθε τομέα αυτό.

 

??????? ????????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ