• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Καθημερινό GT με αστικό προσανατολισμό

Το GTS της SYM απέκτησε μεγαλύτερο κινητήρα και κατά συνέπεια καλύτερες επιδόσεις, τις όποιες και διαχειρίζεται επιτυχώς χάριν στην συνολική ανανέωση και εξέλιξη του σε όλους τους τομείς. Με τιμή στα 3.995 ευρώ αποτελεί μια «φρέσκια» και καθ΄ όλα ανταγωνιστική πρόταση στα μεσαία GT Scooter.

 
Το νέο GTS απέκτησε κι αυτό το Evo στο λογότυπό του, μια τακτική που η SYM έχει εφαρμόσει στο παρελθόν με τα HD 200 και Joyride. Και σε αυτή την περίπτωση, όπως και στις άλλες, το Evo δεν είναι ένα απλό προσωνύμιο -δηλώνει την πραγματική εξέλιξη του scooter, το οποίο έγινε πιο ισχυρό, πιο άνετο και πιο φρέσκο και δυναμικό στην εμφάνισή του!

(+): Χώροι, άνεση, κινητήρας
(-): Σκληρό και ασαφές πιρούνι

Τιμή: 3.995 ευρώ
Χρώματα: Λευκό, ανθρακί, ασημί, μαύρο
Εγγύηση: 2 χρόνια





Σχεδιαστικά «ολόφρεσκο»!

Παρά το γεγονός ότι στα πλαστικά του GTS δεν άλλαξαν παρά μόνο μερικές λεπτομέρειες, το scooter της SYM μοιάζει να έχει υποστεί ολοκληρωτικό facelift! Τη μεγαλύτερη διαφορά κάνουν τα νέα μπροστινά φωτιστικά σώματα, τα οποία αντικατέστησαν το μονό παλιό. Νέα είναι και τα φώτα στην ουρά. Οι συγκεκριμένες αλλαγές καθιστούν σίγουρα πιο όμορφο και σύγχρονο το GTS, ωστόσο, προσωπικά, νοστάλγησα την παλιά αισθητική του, η οποία του χάριζε έναν ξεχωριστό χαρακτήρα. Τα υπόλοιπα πλαστικά έχουν αλλάξει σε μικρό βαθμό, κυρίως σε ό,τι αφορά κάποιες γωνίες, αλλά και τους χρωματικούς συνδυασμούς τους. Ελαφρώς νέα αισθητική διαθέτει και ο πίνακας οργάνων.

Άνεση / Εργονομία σε κορυφαία επίπεδα

Και μια μόνο ματιά στο GTS 300i σε προδιαθέτει για την άνεση που θα απολαύσεις πάνω στη σέλα του. Η θέση οδήγησης είναι εξαιρετικά άνετη και υπάρχει στήριξη για τη μέση και άφθονος χώρος για τα πόδια. Ωστόσο, αν το ύψος σας ξεπερνά τα 180 εκατοστά, ίσως η θέση οδήγησης να σας κουράσει, λόγω του χαμηλού τιμονιού. Βασιλιάς θα αισθανθεί και ο συνεπιβάτης, ο οποίος έχει επίσης στη διάθεσή του πλατούλα στήριξης. Η ύπαρξή του, όμως, θα αλλάξει δραστικά τη συμπεριφορά του GTS, καθώς είναι αναγκασμένος να κάθετα αρκετά πίσω, αλλάζοντας έτσι το κέντρο βάρος του scooter. Τέλος, η προστασία από τον άνεμο κρίνεται ικανοποιητικότατη για αναβάτη και συνεπιβάτη.

Άφθονοι χώροι

Κάτω από τη σέλα του GTS, η οποία ανοίγει με ένα κουμπί στο τιμόνι ή με δική της κλειδαριά, θα χωρέσει ένα full face κράνος (χωρίς αεραγωγούς στην κορυφή) και ένα μπουφάν ή αρκετά μικροπράγματα. Κάποια ακόμη μικροπράγματα θα χωρέσουν στα ντουλαπάκια στην ποδιά και κάτω από το τιμόνι. Γενικότερα, το GTS θα κουβαλήσει περισσότερα πράγματα από πολλά scooter της κατηγορίας του, αν και κάποιες λεπτομέρειες λειτουργούν αρνητικά. Η βασικότερη αυτών είναι ότι λείπει ο γάντζος στην ποδιά. Επομένως και δεδομένου ότι η στήριξη της μέσης δεν επιτρέπει να έχεις μια τσάντα στην πλάτη σου, ο μόνος τρόπος να κουβαλήσεις μια τσάντα είναι να την βάλεις κάτω από τη σέλα.

Κινητήρας: Ένα σκαλί πιο ψηλά

Το κινητήριο σύνολο του GTS 300 Evo είναι το ίδιο με αυτό του περσινού Citycom. Τετράχρονο, μονοκύλινδρο και τετραβάλβιδο, με χωρητικότητα 263,7 κ.εκ. και κύλινδρο κεραμικής επίστρωσης που του χαρίζει αντοχή στο χρόνο. Και οι μέγιστες επιδόσεις των δύο scooter είναι όμοιες, ωστόσο αυτές του GTS έρχονται σε χαμηλότερες στροφές λειτουργίας. Και φυσικά το 300 Evo είναι ισχυρότερο και πιο ροπάτο από το GTS των 250 κ.εκ., καθώς αποδίδει 24 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 2,5 κιλά ροπής στις 5.500 σ.α.λ.

Φρένα και αναρτήσεις που δεν προβληματίζουν…

…αλλά ούτε και εντυπωσιάζουν. Το πακέτο των φρένων του GTS έχει κατά βάση αστικό προσανατολισμό, ωστόσο θα ικανοποιήσει και σε ταχύτητες που επιτυγχάνονται έξω από την πόλη. Μπροστά έχει τοποθετηθεί δίσκος 260 χιλ. και πίσω δίσκος 220 χιλ., οι οποίοι συνεργάζονται χάρη στο σύστημα συνδυασμένης πέδησης. Παρά το γεγονός ότι το μπροστινό φρένο δεν είναι ιδιαίτερα ισχυρό, χάρη στο σύστημα συνδυασμένης, η πίεση της πίσω μανέτας αρκεί για ασφαλές φρενάρισμα. Τον ίδιο αστικό χαρακτήρα έχουν και οι αναρτήσεις. Πάντως, αν και τα πίσω αμορτισέρ είναι αρκετά άνετα, το πιρούνι δίνει μια κάπως σκληρή αίσθηση και ασάφεια, ειδικά υπό κλίση.

Οδηγώντας: Με ατού την άνεση

Η άνεση είναι το βασικό χαρακτηριστικό του GTS. Είτε μιλάμε για μετακίνηση μέσα στην πόλη είτε για ταξιδάκια έξω από αυτή, ο αναβάτης δεν πρόκειται να κουραστεί εύκολα πάνω στη σέλα του. Η συμπεριφορά του scooter της SYM στο δρόμο είναι φιλική και η αυξημένη, σε σύγκριση με το μοντέλο των 250 κ.εκ., ροπή, το κάνει να μοιάζει πιο ανάλαφρο και ευέλικτο. Μέσα στην κίνηση θα αντιμετωπίσει κάποια προβλήματα εξαιτίας του όγκου του και δεν θα καταφέρει να χωθεί σε κάποιες περιπτώσεις. Επιπλέον, με συνεπιβάτη, θα αλλάξει αρκετά τη συμπεριφορά του, λόγω της αλλαγής κέντρου βάρους. Ωστόσο, η ευελιξία του θα αποζημιώσει τον αναβάτη μόλις τα ακινητοποιημένα αυτοκίνητα μειωθούν. Κι όσο ανοίγει ο δρόμος τόσο θα επιταχύνει και το GTS, το οποίο θα διατηρήσει αποθέματα της ισχύος του και στις ψηλές στροφές λειτουργίας. Στο σημείο εκείνο, κοντά στην τελική του, οι κραδασμοί υπάρχουν, αλλά είναι αναμενόμενοι ειδικά σε ένα scooter με τόσο ψηλή ζελατίνα.

Συμπέρασμα: Οικονομικό GT

Τα επίπεδα άνεσης και οι χώροι του GTS μάς επιτρέπουν να το κατατάξουμε στα μεσαία GTS scooter και η χαμηλή τιμή του μας κάνει να μιλάμε για ένα οικονομικό μοντέλο που είναι ικανό να σας συντροφεύει στην καθημερινή μετακίνηση, ζητώντας λίγα και προσφέροντας πολλά. Το GTS θα αποδειχθεί ιδιαίτερα άνετο για αναβάτες μέτριου ή χαμηλού αναστήματος (ίσως οι ψηλοί παραπονεθούν λίγο για το τιμόνι) και θα φιλοξενήσει αρκετά πράγματα, γεγονός που το καθιστά ιδιαίτερα πρακτικό στην πόλη, αν εξαιρέσεις τις διαστάσεις του, οι οποίες θα ακινητοποιήσουν το scooter σε περίπτωση μποτιλιαρίσματος.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας 4T, 1K, Υ/Ψ,4Β
Κυβισμός (κ.εκ.) 264
Κύλινδροι/Βαλβίδες 1/4
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) 24/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 2,5/5.500
Τροφοδοσία Ηλ. ψεκασμός
Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα) 12
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) 4,7
Βάρος (με καύσιμο) 190
Κατανομή βάρους Ε/Π Δ.Α.
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 135

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
Αναρτήσεις Ε Τηλεσκοπικό πιρούνι
Διαδρομή (χιλ.) Δ.Α.
Αναρτήσεις Π Διπλό Αμορτισέρ
Διαδρομή Δ.Α.
Φρένα Ε (χιλ.) Δ/240
Φρένα Π (χιλ.) Δ/220

Τροχοί-ελαστικά

Ελαστικό Ε 110/90-13
Ελαστικό Π 130/70-13

Διαστάσεις

Μήκος 2.165
Μεταξόνιο 1.495
Ύψος σέλας Δ.Α.

 

SYM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ