
Κατ’αρχήν πρέπει να ξεκαθαρίσουμε για όσους δεν το γνωρίζουν, ότι η βασική ιδιαιτερότητα της μοτοσικλέτας είναι το εναλλακτικό μπροστινό, που στην ουσία είναι ένα ψαλίδι. Ο συνεργάτης μας Tor Sagen, είχε την ευκαιρία να οδηγήσει τη μοτοσικλέτα στο Misano πέρυσι γι λίγο, αλλά μόλις πριν από λίγες ημέρες, είχε τη χαρά να πάρει μια πολύ καλή γεύση από τη μοτοσικλέτα, οδηγώντας τη στους δρόμους μεταξύ του Rimini και του San Marino στην Ιταλία. Εκεί διαπίστωσε την ξεχωριστή αίσθηση αυτής της μοτοσικλέτας στην άσφαλτο, που στο φρενάρισμα θυμίζει αρκετά τη λειτουργία του Telelever της BMW. Το μπροστινό δε βυθίζεται καθόλου και πουθενά και χρειάζεται να το συνηθίσεις για να αρχίσει να το εμπιστεύεσαι και να ανεβάσεις ρυθμό. Η εργονομία της μοτοσικλέτας δεν είναι τόσο...χάλια όσο φαίνεται στις φωτογραφίες. Υπάρχει χώρος ακόμη και για έναν μεγαλόσωμο αναβάτη να χωρέσει και να νιώσει άνετα (τηρουμένων των αναλογιών) πάνω στη σέλα της.
Jawakias: Η απόλυτη εξειδίκευση Yamaha
VIDEO: Ξυλοδαρμός αναβάτη στη Σαντορίνη
Νέα Royal Enfield Hunter 350: Ρετρό και μοντέρνα
BMW S 1000 R - Test: Μαχητής με τρόπους!
E-Ride E-R Max: Ηλεκτρικό GT με 130 χλμ./ώρα τελική
Test Yohe 981: Μοντέρνα σχεδίαση και προσιτή τιμή
Καλοκαιρινό μπουφάν Nordcode Fight Air Pro
Kit τροχαλίας Polini Maxi Hi-Speed για Kymco Xciting 400
4 πράγματα που πρέπει να κάνεις πριν φύγεις για 3ήμερο
Τροχαία: Αυξημένα μέτρα για τον Δεκαπενταύγουστο
VIDEO: Υπερβολικά λασπωμένη motocross γίνεται κούκλα
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2022 - mototriti.gr