• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η νέα «αγριόπαπια» της Modenas με 2.090€

Μπορεί κάποιοι να τα θεώρησαν απλά μια μόδα, ωστόσο, τα παπιά με κυβισμό άνω των 125 κ.εκ. είναι εδώ για να μείνουν. Και όχι μόνο αυτό, αλλά πληθαίνουν ολοένα και περισσότερο! Ο τελευταίος εκπρόσωπος της νέας υποκατηγορίας των παπιών είναι το Modenas X-Cite 135.

 
Με κινητήρα 135 κ.εκ., νεανική και επιθετική εμφάνιση και πρακτικές λύσεις στους τομείς της εργονομίας και της μετακίνησης, το X-Cite υπόσχεται να ξεχωρίσει στην αγορά.

Η εμφάνισή του είναι σίγουρα νεανική και επιθετική, καθώς οι γωνίες δεν λείπουν σε κανένα σημείο του παπιού. Στο σύνολο της αισθητικής του, οι sport πινελιές είναι πολλές, όπως η αιχμηρή καρίνα στο τελείωμα της στενής ποδιάς και η επιθετική ουρά με το πολύγωνο πίσω φανάρι. Η βασική καινοτομία πάντως που εισάγει το X-Cite στον τομέα της εργονομίας είναι το ρεζερβουάρ, το οποίο έχει τοποθετηθεί στο μπροστινό μέρος. Μάλιστα, η τάπα βρίσκεται στη μάσκα, γεγονός που σημαίνει ότι ο αναβάτης δεν χρειάζεται να κατέβει από το παπί για να ανοίξει τη σέλα στο βενζινάδικο.

Αν και ο κινητήρας του ξεπερνά αρκετά μοντέλα του ανταγωνισμού σε κυβισμό, οι επιδόσεις του κυμαίνονται στα πρότυπα της κατηγορίας. Ωστόσο, κινείται σε πιο «νευρικούς» ρυθμούς, χάρη στην κλιμάκωση του ημιαυτόματου κιβωτίου. Το X-Cite, λοιπόν, είναι ευέλικτο και γρήγορο. Η ισχύς ξεδιπλώνεται γραμμικά μέχρι την τελική του ταχύτητα και το μόνο παράπονο που θα προκύψει από τον κινητήρα είναι κάποια μπερδέματα στις χαμηλές σ.α.λ., όταν αυτός είναι κρύος. Το πλαίσιο, από την άλλη, συνεργάζεται άψογα με τις αναρτήσεις και επιτρέπει σταθερότητα, ακόμη και σε μεγάλες κλίσεις. Αν ήταν καλύτερα και τα ελαστικά…

Περισσότερα για το Modenas X-Cite 135, μπορείτε να διαβάσετε στο τεύχος Νο21 του Moto Τρίτη που κυκλοφορεί στα περίπτερα.