Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, η μεγαλύτερη αλλαγή έχει γίνει στις βάσεις του κινητήρα, ο οποίος εδράζεται πλέον επάνω σε λάστιχα προκειμένου να ελαχιστοποιηθούν οι κραδασμοί. Η εταιρεία μπήκε επίσης στον κόπο να ενισχύσει κάπως το πλαίσιο, εξαφανίζοντας με αυτό τον τρόπο όσο το δυνατόν περισσότερες ελαστικότητες. Έτσι, δημιουργήθηκε ένα σύνολο που είναι πιο πολιτισμένο από τις τελευταίες δύο γενιές και αρκετά εύκολο στην οδήγηση, ένα σύνολο που δεν θα τρομάξει στις στροφές και δεν θα στείλει τη μέση σας για… ρεκτιφιέ! Το Sportster θέλει ήρεμες και χαλαρές βόλτες μέσα στην πόλη, με τον κινητήρα να κινείται λίγο πιο πάνω από το ρελαντί του, ενώ οι extreme καταστάσεις καλό θα ήταν να μην ξεπεράσουν την ταχύτητα των 120 χλμ./ώρα. Μέχρι εκεί εμφανίζεται αρκετά σταθερό, με μεγάλα περιθώρια κλίσεων στις στροφές, χωρίς να είναι ιδιαίτερα κουραστικό. Ο ήχος μίας Harley είναι αναμφίβολα ένα από τα δυνατότερα και πιο χαρακτηριστικά σημεία της. Αρκεί απλά να αναφέρουμε ότι ακόμα και οι μεγαλύτερες εταιρείες έχουν προσπαθήσει να τον αντιγράψουν, προκειμένου να καταλάβετε πόσο σημαντικός είναι για το ευρύ κοινό. Όσοι από εσάς τον έχετε ακούσει και τον έχετε ερωτευτεί, ίσως να απογοητευτείτε λιγάκι με το Sportster, καθώς η… μουσική απόδοση δεν μοιάζει με εκείνη των υπόλοιπων μοντέλων. Περισσότερα για τον νέο ‘μικρό’ της Αμερικάνικης εταιρίας, έχετε την ευκαιρία να διαβάσετε στο τεύχος 12/05 που κυκλοφορεί.
Προσιτά 125άρια με 16άρη τροχό εμπρός και ABS/TCS στον στάνταρ εξοπλισμό
Morbidelli SC 125 LX 2025 - Test
Triumph Trident 800: Πιάστηκε σε δοκιμές το νέο μεσαίο Roadster στην Ινδία
Marshal Cruiser: Διέρρευσαν τα σχέδια από το νέο κινεζικό custom με φουτουριστικό design
Νέα Honda CB 500 SF: Επίσημα το μεγάλο comeback της Super Four στην Κίνα
Test κράνος Caberg Soho: Jet μεγάλης κάλυψης, με εξαιρετικό εξαερισμό
Σε εφαρμογή το σχέδιο για τα ηλεκτρικά πατίνια στην Αθήνα με τέλη στάθμευσης
Triumph: Δώρο πακέτο βαλιτσών σε Tiger 900 & 1200 και μειωμένες τιμές στη σειρά Scrambler
Benelli BN125: Με 13,5 λίτρα ρεζερβουάρ και ανεστραμμένο πιρούνι
Honda Gorilla: Ο μεγάλος αδερφός του Monkey που έγινε θρύλος
Test Μεταχειρισμένου: KTM Duke 390 (2017–2024)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.