net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Πρώτη Επαφή

Πρώτη Επαφή
Αποστολή: ΓΕΡΜΑΝΙΑ, KTM SX γκάμα 2012
450 SXF
Διαβάστηκε από 53116 αναγνώστες
Παραμένει κορυφαίο
Το 2011 ήταν για την ΚΤΜ μια φοβερά επιτυχημένη χρονιά. Το 2012, συνεχίζοντας με την ίδια ένταση και σοβαρότητα, παρουσίασε τα νέα της μοντέλα, κάνοντας ριζικές αλλαγές, όπως είναι το μοχλικό στην πίσω ανάρτηση και το νέο πλαίσιο για τα δίχρονα SX, ενώ όλη η τετράχρονη γκάμα διαθέτει πλέον, νέα μίζα και νέο σετάρισμα αναρτήσεων.
Ένας από τους εκπροσώπους της ΚΤΜ στην ΜΧ1 είναι το 450 SX-F. Η πληθωρική του δύναμη και το άριστο στήσιμο της μοτοσικλέτας, του χάρισαν αρκετές φορές τις πρώτες θέσεις σε συγκριτικά τεστ στον διεθνή τύπο. Για το 2012, η μοτοσικλέτα φοράει για ακόμα μια χρονιά, καρμπυρατέρ στην τροφοδοσία αντί για ψεκασμό. Αν και έγιναν ατελείωτες δοκιμές με ψεκασμό, τελικά η απόφαση πάρθηκε υπέρ του καρμπυρατέρ. Ο λόγος είναι απλός. Όλη τη χρονιά δεν παρουσίασε το παραμικρό πρόβλημα, ενώ λειτουργεί άψογα σε απόκριση. Η μίζα παραμένει μεγάλο πλεονέκτημα, ύστερα από τυχόν σβησίματα του κινητήρα, με τη συνολική απόδοση του τελευταίου να αγγίζει το τέλειο, ενώ παρουσιάζει δυνατό τράβηγμα από χαμηλά και ατελείωτες επιταχύνσεις.
Απαιτεί προπονημένο αναβάτη για να οδηγηθεί γρήγορα, αλλά ακόμα και σε πιο χαλαρούς ρυθμούς είναι ευχάριστο και αποτελεσματικό.
Για καλύτερη προστασία του ψεκασμού ενάντια στη σκόνη και τη λάσπη, τοποθετήθηκε ένα μικροσκοπικό φίλτρο στη δίοδο του καυσίμου. Έξυπνη και απλή λύση που γλιτώνει από πολλά προβλήματα.
Σε όλη την motocross γκάμα, το πίσω φτερό είναι πιο πλατύ και δέχτηκε μεγαλύτερη ενίσχυση, για να αντέχει σε περίπτωση που φορτωθεί με λάσπη.
Ο κινητήρας του τετράχρονου 250 SX-F εκτός από ψεκασμό, απέκτησε και μίζα για εκκίνηση

 
 Ριζικός επαναπροσδιορισμός
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
450 SXF
350 SX-F
250 SXF
250 SX
125 & 150 SX
Mini SX
Τεχνικά χαρακτηριστικά


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ