net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Πρώτη Επαφή

Πρώτη Επαφή
Αποστολή: ΡΩΜΗ, Vespa PX 125 & 150
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 73060 αναγνώστες
Θυμάμαι έναν καιρό...
Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μας στη Ρώμη, οι συνάδελφοι από άλλα περιοδικά και Μέσα είχαν πολλές ιστορίες να πουν για τις εμπειρίες τους με μια δίχρονη Vespa και έχω την εντύπωση ότι ήμουν ο μοναδικός που δεν είχε οδηγήσει ποτέ του μία που να διαθέτει δίχρονο κινητήρα και κιβώτιο ταχυτήτων. Το μόνο μου σημείο σύγκρισης, λοιπόν, για το νέο μοντέλο ήταν οι αναμνήσεις των άλλων.
…που οι κινητήρες ήταν δίχρονοι και έπαιρναν μπροστά μόνο με μανιβέλα. Βέβαια, η PX διαθέτει και ηλεκτρική μίζα, ωστόσο, η μανιβέλα δε βρίσκεται εκεί μόνο για αισθητικούς λόγους. Και, όπως προδίδει το ρίσκο της Vespa να επαναφέρει σε scooter 125 και 150 κ.εκ. το δίχρονο κινητήρα, η PX δε διαθέτει μόνο κλασική εικόνα, αλλά και ουσία.
Ο δίχρονος κινητήρας της PX, λοιπόν, είναι διαθέσιμος στα 123 και 150 κ.εκ. και ψύχεται μέσω αέρα. Η τροφοδοσία γίνεται μέσω καρμπιρατέρ και η μετάδοση δεν είναι αυτόματη, καθώς παρεμβάλλεται το κιβώτιο των τεσσάρων σχέσεων. Η αλλαγή γίνεται από το αριστερό χέρι, εκεί όπου υπάρχει όχι το πίσω φρένο, αλλά ο συμπλέκτης.
Η λειτουργία του κινητήρα είναι σχετικά ομαλή και η ισχύς απλώνεται γραμμικά από χαμηλά, αρκεί ο αναβάτης να συνηθίσει το σύστημα αλλαγής ταχυτήτων και να μπορεί να το εκμεταλλεύεται (με σωστή εκμετάλλευση, βέβαια, μπορεί να έρθει και η σούζα!).

 
 Χαμένος σε αναμνήσεις άλλων
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
Κινητήρας
Χώροι / ¶νεση
Φρένα
Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Και επετειακές μνήμες!
Συμπέρασμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ