Μπορεί το Z750 να μην αποδίδει το ίδιο κάτω από πίεση, ωστόσο overall ικανοποιεί.
Παρά την άγρια εμφάνισή του, συνειδητοποιείς ότι το Ζ δεν αποτελεί πλέον το βάρβαρο τετρακύλινδρο του παρελθόντος μόλις καθίσεις στη σέλα του και καταλάβεις ότι η θέση οδήγησης δεν είναι πια σκυφτή, αλλά όρθια. Ο εκπολιτισμός του διαφαίνεται και στις αντιδράσεις του κινητήρα, ειδικά στις χαμηλομεσαίες στροφές. Χάρη σε αυτό το στοιχείο, η συμπεριφορά του στην πόλη είναι αρκετά καλή και δεν πρόκειται να σε κουράσει. Το βασικό πρόβλημα που θα αντιμετωπίσει το… αστικό Ζ, είναι το μικρό κόψιμο του τιμονιού.
Και έξω από την πόλη, το Ζ δεν θα αντιμετωπίσει προβλήματα. Είναι γρήγορο και σταθερό και θα εμπνεύσει εμπιστοσύνη και ασφάλεια, ακόμη και σε κάποιον που στερείται μεγάλης εμπειρίας. Ωστόσο, όταν οι ρυθμοί ανέβουν, το γυμνό της Kawasaki θα πληρώσει το τίμημα του εκπολιτισμού του.
Πλαίσιο και αναρτήσεις δεν θα ικανοποιήσουν σε sport ρυθμούς, καθώς όσο θα πιέζονται τόσο θα δείχνουν τις αδυναμίες τους.
Επιπλέον, θέση οδήγησης και τιμόνι δεν θα επιτρέψουν μεγάλη πίεση από την πλευρά του αναβάτη, ο οποίος θα αναζητήσει καλύτερο μοχλό από το τελευταίο.
Το Z μπορεί βέβαια να κινηθεί γρήγορα, σε εθνική ή επαρχιακό, αν και κάτω από πίεση δεν θα ικανοποιήσει στο μέγιστο, ειδικά αν ο αναβάτης έχει στο μυαλό του τις επιδόσεις του προηγούμενου μοντέλου.