LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Kymco Straight 150
Ταϊβανέζος πολεμιστής
Διαβάστηκε από 11951 αναγνώστες
Το Straignt 150 αποτελεί μια πολεμική μηχανή, αφού διαθέτει το μεγαλύτερο κινητήρα μεταξύ των υπολοίπων του συγκριτικού, αλλά και 5άρι σασμάν, στοιχεία που πυροδοτούν το φυτίλι που καταλήγει στο μπαρούτι.
Η Kymco με την παρουσία του Straight 150 τείνει να ανέτρεψε για πάντα την κατηγορία των παπιών. Ο μεγαλύτερος σε κυβισμό κινητήρας του είδους, αλλά και το 5 σχέσεων σασμάν, δεν μπορούν παρά να προβληματίσουν τον ανταγωνισμό και να στρέψουν το ενδιαφέρον του κόσμου πάνω του. Η Kymco θέλησε προφανώς να βγάλει στην παραγωγή ένα παπί ήδη «πουσαρισμένο», ώστε ο εκάστοτε ανήσυχος πιτσιρικάς να μην ασχολείται με κάποια επιπλέον βελτίωση, όντας πλήρες. Αισθητικά, το Straight καταφέρνει και λόγω βαφής, να δίνει μια σκοτεινή και επιθετική εικόνα. Οι χυτοί τροχοί του και οι αιχμηρές γραμμές των πλαστικών του καταφέρνουν να το κάνουν να ξεχωρίζει. Το Straight μπορεί να είναι επιθετικό σχεδιαστικά και τα τεχνικά του χαρακτηριστικά να συνηγορούν προς αυτή την κατεύθυνση, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως έχει ξεχάσει τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της κατηγορίας που ανήκει. Στον τομέα της άνεσης, όπως και στο Nexxon, βρίσκουμε μια πολύ καλή θέση οδήγησης, περισσότερο πολεμική από του αδελφού παπιού, αλλά στην προκειμένη περίπτωση με μελανό σημείο τη σέλα που στερείται αφρώδους, με αποτέλεσμα να μειώνει τα επίπεδα άνεσης. Σε ό,τι αφορά τον περιφερειακό εξοπλισμό, το Staright είναι πλούσιο, διαθέτοντας δισκόφρενο σε κάθε τροχό, αλλά και ένα ποιοτικό σύστημα αποσβεστήρων. Το τελευταίο τείνει προς το σκληρό, γεγονός που βοηθά στην καλή οδική συμπεριφορά της μοτοσικλέτας, χωρίς ωστόσο να αφαιρεί πόντους από την άνεση. Ο κινητήρας του Straight είναι ο μεγαλύτερος στον τομέα του κυβισμού από οποιονδήποτε άλλον, γεγονός που ερμηνεύεται και με καλές επιδόσεις. Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει σφιχτή κλιμάκωση, κάτι που κάνει το Straight να αφήνει τους πάντες πίσω του στην κόντρα από φανάρι. Η 5η σχέση δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί over drive, μιας και η διαφορά «βήματος» από την 4η είναι μικρή και ουσιαστικά υπάρχει για να βγάλει από τον κινητήρα μερικά ακόμα χιλιομετράκια τελικής ταχύτητας. Η οδική συμπεριφορά του πεντατάχυτου παπιού της Kymco είναι ιδιαίτερα καλή, διαθέτει «ξυραφένια» ευελιξία, ενώ συνάμα παρουσιάζεται στιβαρό. Το πίσω φρένο είναι ιδιαίτερα δυνατό και άμεσο, ενώ το εμπρός στερείται δύναμης.
Συμπέρασμα
Το Straight είναι ένα παπί που διαθέτει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που μέχρι σήμερα αποτελούσαν after market αξεσουάρ για την κατηγορία. Περιμετρικά του μεγαλύτερου κινητήρα της κατηγορίας έχει χτιστεί ένα πολύ καλό παπί που θα ικανοποιήσει και τον πλέον απαιτητικό.



Τελευταίες Ειδήσεις

Benda P51 hybrid boxer: Αποκαλύφθηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά – 62 ίπποι και 0-100χλμ σε 3,7 sec!

Kawasaki υβριδικό maxi scooter: Πατέντα δείχνει τη νέα κατεύθυνση της εταιρείας

ΚΤΕΟ στις μοτοσυκλέτες: Η FIM λέει «όχι», αλλά ποιος θα αναλάβει την ευθύνη;

Kymco Dink X 125: Το νέο ADV scooter που τα έχει… όλα με τιμή 2.895 ευρώ

Test Scorpion-Exo 930 Evo: Κομψό ανοιγόμενο κράνος με πολυκαρβονικό κέλυφος

Ιταλία: Μόνο 3.700 από τις 11.000 κάμερες ταχύτητας είναι ενεργές

Η Ευρώπη προς άρση των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων στα δίτροχα

Ιταλία: Αποζημίωση οδηγών για καθυστερήσεις – Τι συμβαίνει στην Ελλάδα

Δημοτικοί υπάλληλοι έκαναν road trip με e-pass απορριμματοφόρων – Χρεώσεις μέχρι τη νότια Ελλάδα

Μπουφάν Rev'It Shade 2 H2O

Kawasaki Square Four 750: Το δίχρονο τετρακύλινδρο τέρας που η νομοθεσία δεν άφησε να γεννηθεί

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ