• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Kymco Straight 150
Ταϊβανέζος πολεμιστής
Διαβάστηκε από 5426 αναγνώστες
Το Straignt 150 αποτελεί μια πολεμική μηχανή, αφού διαθέτει το μεγαλύτερο κινητήρα μεταξύ των υπολοίπων του συγκριτικού, αλλά και 5άρι σασμάν, στοιχεία που πυροδοτούν το φυτίλι που καταλήγει στο μπαρούτι.
Η Kymco με την παρουσία του Straight 150 τείνει να ανέτρεψε για πάντα την κατηγορία των παπιών. Ο μεγαλύτερος σε κυβισμό κινητήρας του είδους, αλλά και το 5 σχέσεων σασμάν, δεν μπορούν παρά να προβληματίσουν τον ανταγωνισμό και να στρέψουν το ενδιαφέρον του κόσμου πάνω του. Η Kymco θέλησε προφανώς να βγάλει στην παραγωγή ένα παπί ήδη «πουσαρισμένο», ώστε ο εκάστοτε ανήσυχος πιτσιρικάς να μην ασχολείται με κάποια επιπλέον βελτίωση, όντας πλήρες. Αισθητικά, το Straight καταφέρνει και λόγω βαφής, να δίνει μια σκοτεινή και επιθετική εικόνα. Οι χυτοί τροχοί του και οι αιχμηρές γραμμές των πλαστικών του καταφέρνουν να το κάνουν να ξεχωρίζει. Το Straight μπορεί να είναι επιθετικό σχεδιαστικά και τα τεχνικά του χαρακτηριστικά να συνηγορούν προς αυτή την κατεύθυνση, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως έχει ξεχάσει τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της κατηγορίας που ανήκει. Στον τομέα της άνεσης, όπως και στο Nexxon, βρίσκουμε μια πολύ καλή θέση οδήγησης, περισσότερο πολεμική από του αδελφού παπιού, αλλά στην προκειμένη περίπτωση με μελανό σημείο τη σέλα που στερείται αφρώδους, με αποτέλεσμα να μειώνει τα επίπεδα άνεσης. Σε ό,τι αφορά τον περιφερειακό εξοπλισμό, το Staright είναι πλούσιο, διαθέτοντας δισκόφρενο σε κάθε τροχό, αλλά και ένα ποιοτικό σύστημα αποσβεστήρων. Το τελευταίο τείνει προς το σκληρό, γεγονός που βοηθά στην καλή οδική συμπεριφορά της μοτοσικλέτας, χωρίς ωστόσο να αφαιρεί πόντους από την άνεση. Ο κινητήρας του Straight είναι ο μεγαλύτερος στον τομέα του κυβισμού από οποιονδήποτε άλλον, γεγονός που ερμηνεύεται και με καλές επιδόσεις. Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει σφιχτή κλιμάκωση, κάτι που κάνει το Straight να αφήνει τους πάντες πίσω του στην κόντρα από φανάρι. Η 5η σχέση δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί over drive, μιας και η διαφορά «βήματος» από την 4η είναι μικρή και ουσιαστικά υπάρχει για να βγάλει από τον κινητήρα μερικά ακόμα χιλιομετράκια τελικής ταχύτητας. Η οδική συμπεριφορά του πεντατάχυτου παπιού της Kymco είναι ιδιαίτερα καλή, διαθέτει «ξυραφένια» ευελιξία, ενώ συνάμα παρουσιάζεται στιβαρό. Το πίσω φρένο είναι ιδιαίτερα δυνατό και άμεσο, ενώ το εμπρός στερείται δύναμης.
Συμπέρασμα
Το Straight είναι ένα παπί που διαθέτει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που μέχρι σήμερα αποτελούσαν after market αξεσουάρ για την κατηγορία. Περιμετρικά του μεγαλύτερου κινητήρα της κατηγορίας έχει χτιστεί ένα πολύ καλό παπί που θα ικανοποιήσει και τον πλέον απαιτητικό.