• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Keeway Outlook 150
Outlook 150: Έχετε mail…
Διαβάστηκε από 14211 αναγνώστες
Αγαπητοί συντάκτες του περιοδικού,
Με λένε Γιάννη και είμαι φοιτητής. Ψάχνω ένα scooter, ούτε πολύ μεγάλο ούτε πολύ μικρό, πρακτικό, οικονομικό και όμορφο, για να με εξυπηρετεί καθημερινά στις μετακινήσεις μου από και προς το πανεπιστήμιο. Θέλω επίσης να το χρησιμοποιώ και τα βράδια στις εξόδους μου και να μπορώ να πάω και λίγο πιο έξω από την πόλη. Τι μου προτείνετε;
Re: «Scooter για την πόλη»
Από: giannis@foititis.gr

Φίλε Γιάννη,

Το μήνυμα που απέστειλες συνέπεσε με τη δοκιμή του Keeway Outlook 150 που είχαμε στο περιοδικό και φαντάζει ως μια πολύ καλή πρόταση σε αυτά που ζητάς. Πρόκειται για ένα scooter με τροχούς 16 ιντσών και υγρόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα 150 κ.εκ., ο οποίος τροφοδοτείται με ψεκασμό και δισκόφρενα εμπρός και πίσω. Η σχεδίασή του είναι σύγχρονη και οι γραμμές της, σε συνδυασμό με την ποιότητα της βαφής και το φινίρισμα, θα μπορούσαν άνετα να ανήκουν σε ένα ευρωπαϊκό scooter. Η σέλα του και η εργονομικά πολύ καλή θέση οδήγησης δεν θα σε κουράσει ακόμα και σε μεγάλες διαδρομές, ενώ το ίδιο άνετα θα αισθάνεται και ο/η συνεπιβάτης. Η κάλυψη από τα νερά και τα… καιρικά φαινόμενα βρίσκεται στα γνωστά επίπεδα των scooter της κατηγορίας, με τη ζελατίνα που συμπεριλαμβάνεται στον standard εξοπλισμό να προσθέτει πόντους στο θέμα «προστασία από τον αέρα». Το Outlook φέρει δύο αποθηκευτικούς χώρους, έναν κάτω από τη σέλα όπου μπορεί να τοποθετηθεί jet κράνος και έναν στην ποδιά που κλειδώνει για τη φύλαξη μικροαντικειμένων. Παράλληλα, η σχάρα, το επίπεδο πάτωμα και το πρακτικό γαντζάκι στην ποδιά, αυξάνουν κατά πολύ τις μεταφορικές δυνατότητες, επιτρέποντάς σου να μεταφέρεις ογκώδη αντικείμενα, ενώ με την τοποθέτηση top-case, όπως στο μοντέλο της δοκιμής μας, αποκτάς έναν extra αποθηκευτικό χώρο.
Σου επισυνάπτω και κάποιες φωτογραφίες.
Θέμα: Και πώς πάει στο δρόμο;
Προς: mototriti@autotriti.gr

Σας ευχαριστώ για την απάντηση, όντως το Outlook φαίνεται όμορφο και πρακτικό. Θα μπορούσατε να μου δώσετε κάποιες πληροφορίες σχετικά με την οδική του συμπεριφορά;

Re: «Και πώς πάει στο δρόμο;»

Από: giannis@foititis.gr

Αυτό που εντυπωσιάζει περισσότερο οδηγώντας το Outlook, είναι ο κινητήρας του. Οι 11,4 ίπποι και τα 1,13 kgm που αποδίδει μπορεί να μην ακούγονται πολλά, αλλά είναι «απλωμένα» γραμμικά σε όλο το φάσμα των στροφών, ενώ η ρύθμιση του CVT προσδίδει άμεση απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού ειδικά μετά τα 40 χλμ./ώρα. Στα πλεονεκτήματα του κινητήρα συμπεριλαμβάνεται επίσης η πολύ ήσυχη και χωρίς κραδασμούς λειτουργία του. Ένα «ζωντανό» και «πρόθυμο» μοτέρ όπως αυτό του Outlook, χρειάζεται φυσικά υποστήριξη από τις αναρτήσεις, το πλαίσιο και τα φρένα και αυτό που διαπιστώσαμε είναι πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Οι αναρτήσεις χαρακτηρίζονται «σφικτές» στη λειτουργία τους, χωρίς ωστόσο να γίνονται κουραστικές, και σε συνδυασμό με το στιβαρό πλαίσιο βοηθούν ώστε το scooter να παραμένει σταθερό στην πορεία του στην ευθεία και στις στροφές. Τα φρένα θα επιτελέσουν απλώς το σκοπό τους με ασφάλεια, χωρίς όμως να εντυπωσιάζουν με την απόδοσή τους και αυτό οφείλεται κυρίως στην απουσία αίσθησης. Ως σύνολο όμως, το Outlook θα καταφέρει να αντεπεξέλθει με επιτυχία τόσο σε διαδρομές εντός πόλεως όπου τον κύριο λόγο έχει η ευελιξία και οι επιταχύνσεις από στάση όσο και στον ανοικτό δρόμο όπου το ζητούμενο είναι η σταθερότητα. Αν τα πράγματα ξεφύγουν από το mode αστική μετακίνηση και επιχειρηθεί πιο σβέλτος ρυθμός, το scooter θα ακολουθήσει με μπροστάρη τον κινητήρα του, αλλά κάποιες ελαστικότητες που προέρχονται κυρίως από το πιρούνι θα επαναφέρουν τον αναβάτη σε «κόσμια» επίπεδα.
Θέμα: Ένα τελευταίο ερώτημα…
Προς: mototriti@autotriti.gr

Σας ευχαριστώ πολύ, ακούγεται μια καλή περίπτωση, από τιμή όμως τι παίζει;

tit_ki@: Re: «Ένα τελευταίο ερώτημα…»
Από: giannis@foititis.gr

Όντως, είναι μια καλή περίπτωση! Πρόκειται για ένα πολύ προσεγμένο scooter, με καλή ποιότητα κατασκευής και αισθητική υπεράνω κριτικής. Μπορεί άνετα να σε εξυπηρετήσει στις αστικές (και όχι μόνο) μετακινήσεις σου, προβάλλοντας σε κάθε περίπτωση έναν φιλικό και πρακτικό χαρακτήρα. Το καλύτερο όμως στο αφήσαμε τελευταίο και δεν είναι άλλο από την τιμή του, που στα 1.890 ευρώ κρίνεται πολύ συμφέρουσα.