• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Aποστολή

Aποστολή
Αποστολή Honda XL700V Transalp
Ο θρύλος ξαναγεννήθηκε
Διαβάστηκε από 21787 αναγνώστες
Ο θρύλος της Honda ξεπετάχτηκε από τις στάχτες του. Έβγαλε από πάνω του τα ταλαιπωρημένα ρούχα και τα αντικατέστησε με άλλα, καινούργια και μοντέρνα, βελτίωσε και τη φυσική του κατάσταση αποκτώντας περισσότερο δύναμη και έγινε περισσότερο φιλικός από ποτέ.
Αυτό που έχει επιτύχει το Transalp, ελάχιστες μοτοσικλέτες το έχουν καταφέρει, αν και πολύ θα το ήθελαν. Η διαχρονική του αξία είναι κάτι που επιβεβαιώνεται καθημερινά κοιτώντας το ποσοστό πωλήσεών του. Το XL-V παρουσιάστηκε το μακρινό 1987 με κυβισμό 588 κ.εκ. και αισθητική μοτοσικλέτας Rally Raid. Η συνταγή ήταν τόσο επιτυχημένη, που η Honda θα παρουσιάσει τον αντικαταστάτη του 13 χρόνια αργότερα, το 2000. Το Transalp δεύτερης γενιάς διαθέτει σύγχρονη εμφάνιση, έχει μεγαλώσει τη χωρητικότητα του κινητήρα του φτάνοντας τα 647 κ.εκ. και συνοδεύεται με αναθεωρημένο πλαίσιο. Αν και τη δεκαετία που διανύουμε οι μοτοσικλέτες έχουν εξελιχθεί και εξελίσσονται ραγδαία, το Transalp αναλλοίωτο παραμένει στην παραγωγή και μάλιστα διαθέτοντας ικανοποιητικό ποσοστό πωλήσεων. Φέτος η Honda, θεωρώντας πως το Transalp δεύτερης γενιάς έχει κάνει τον κύκλο του, αποφάσισε να επέμβει στα σημεία, φρεσκάροντας την επιτυχημένη της συνταγή και ενδυναμώνοντας την εμπορικότητα του μοντέλου. Το XL 700V Transalp έκανε την παρθενική του εμφάνιση φέτος στη διεθνή έκθεση του Παρισιού, καταφέρνοντας να αποτελέσει ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα μοτοσικλετών για το 2008. Με προχωρημένη αισθητική, κυβισμένο κινητήρα και την επιτυχημένη συνταγή του μοντέλου που το έκανε τόσο αγαπητό, η Honda έστρεψε τα βλέμματα πάνω του και όχι άδικα. Το γεγονός πως σχεδόν όλα τα καινούργια on-off τείνουν περισσότερο στην ασφάλτινη χρήση, επιβεβαιώθηκε και στο Transalp που αντικατέστησε τον εμπρός, χωμάτινης διαμέτρου, τροχό των 21 ιντσών με έναν 19 ιντσών. Ο κινητήρας μεγάλωσε τη χωρητικότητά του και αναθεώρησε στοιχεία που τον κάνουν περισσότερο αποδοτικό, οικονομικό στην κατανάλωση καυσίμου και καθαρό προς το περιβάλλον. Η ευαισθησία της Honda στον τομέα της παθητικής ασφάλειας μεταφράστηκε με την τοποθέτηση ABS στο βασικό εξοπλισμό της μοτοσικλέτας. Τα στοιχεία φιλικότητας και άνεσης που χαρακτήριζαν το μοντέλο ενισχύθηκαν με τη χαμηλότερη απόσταση της σέλας από το έδαφος και τη νέα μάσκα για ‘‘έξυπνη’’ προστασία του οδηγού από τις ριπές του αέρα. Το νέο Transalp είναι σύγχρονο αλλά καταφέρνει να μεταφέρει το άρωμα και την αίσθηση των προγόνων του προμηνύοντας για μια ακόμα επιτυχημένη πορεία.

 
 Αποστολή Honda XL700V Transalp
Κινητήρας: Μικρές, ουσιαστικές αλλαγές
Τροχοί: Νέα καθήκοντα
Εργονομία: Στενότερο, πιο χαμηλό
Σχεδίαση
Πλαίσιο-Αναρτήσεις: Παραμένουν ίδια
Φρένα: Στάνταρ το ABS
Οδηγώντας: Σημείο αναφοράς στη γενική χρήση
Συμπέρασμα: Ίδια προσέγγιση σε σύγχρονους ρυθμούς