net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος net.mototriti.gr Testbook τεύχος
  • 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
On-off πόλης
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 46427 αναγνώστες
Αδικείται από το κιβώτιο
Η Derbi χρησιμοποίησε το μονοκύλινδρο αερόψυκτο μοτέρ των Senda (το οποίο εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Piaggio) και στο Cross City, με μία μικρή αλλαγή. Αν και το καρμπιρατέρ παραμένει στην τροφοδοσία, έχει τοποθετηθεί βαλβίδα οξυγόνου, για τις ανάγκες του Euro 3. Το τίμημα που πλήρωσε σε ισχύ το Cross City εξαντλείται σε μερικά δέκατα του ίππου, οπότε χαλάλι… Αν και η Derbi δεν ανακοινώνει επίσημα τις επιδόσεις του, υπολογίστε ότι η ισχύς του κυμαίνεται κάπου στους 11,4 ίππους. Αν, όμως, η αλλαγή αυτή στον κινητήρα δε ζημιώνει τις επιδόσεις του, το… άχαρο αυτό έργο αναλαμβάνει το κιβώτιο. Οι πέντε σχέσεις του είναι αρκετά μακριές, με αποτέλεσμα το μικρόσωμο on-off να μην μπορεί να εκμεταλλευτεί στο maximum την ισχύ του. Το φαινόμενο αυτό γίνεται φανερότερο από ποτέ κατά την εκκίνηση από στάση – με λίγα λόγια, το Cross City δεν πρόκειται να αφήσει κανέναν πίσω στο φανάρι…

 
 Derbi Cross City 125
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
¶νεση / Εργονομία
Κινητήρας
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Αισθητική
Φρένα / Αναρτήσεις