LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Φτιαγμένο για πίστα
Φρένα
yamaha, yamaha yz , yamaha yzf-r1 - Τι να τα κάνετε τα κυβικά, τους ψεκασμούς και τις εξατμίσεις, αν δεν υπάρχει η σπίθα, αυτή η μικρή θαυματουργή εκκένωση μερικών χιλιάδων βολτ, που κάνει το καύσιμο να
Η ακτινική τρόμπα σε συνεργασία με τη νέα δαγκάνα παρέχουν καλή αίσθηση και προοδευτικότητα.
Το νέο R6 είναι εφοδιασμένο με αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης. Οι δίσκοι παραμένουν ίδιοι σε διάμετρο με το περσινό μοντέλο, ωστόσο διαθέτουν νέο κέντρο στήριξης που είναι ελαφρύτερο. Οι ακτινικές δαγκάνες προέρχονται από την Sumitomo, μοιάζουν με τις περσινές, ουσιαστικά όμως είναι διαφορετικές, χωρίς να επεξηγεί η Yamaha τις διαφορές τους. Η τρόμπα είναι τύπου radial και είναι ειδικά σχεδιασμένη από την Nissin για να συνεργάζεται με τις παρούσες δαγκάνες. Το πίσω σύστημα διαθέτει δαγκάνα και τρόμπα της Nissin διατηρώντας το δίσκο των 220χιλ., ενώ η δαγκάνα είναι ενός εμβόλου με γλίστρα.

 
 Yamaha YZF R6
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδηγώντας
Φρένα
Κινητήρας: Κόκκινο στις 17.500 σ.α.λ.
Πλαίσιο/Αναρτήσεις
Η Κιταρισμένη έκδοση


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ