net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος net.mototriti.gr Testbook τεύχος
  • 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Yamaha YZF R6
Φτιαγμένο για πίστα
yamaha, yamaha yz , yamaha yzf-r1 - Τι να τα κάνετε τα κυβικά, τους ψεκασμούς και τις εξατμίσεις, αν δεν υπάρχει η σπίθα, αυτή η μικρή θαυματουργή εκκένωση μερικών χιλιάδων βολτ, που κάνει το καύσιμο να
Τι να τα κάνετε τα κυβικά, τους ψεκασμούς και τις εξατμίσεις, αν δεν υπάρχει η σπίθα, αυτή η μικρή θαυματουργή εκκένωση μερικών χιλιάδων βολτ, που κάνει το καύσιμο να "σκάσει"; Ένα νεκρό μπουζί, θα γονατίσει και τον πιο τερατώδη κινητήρα. Ένα προβληματικό μπουζί θα σας τυραννήσει και στο τέλος θα προκαλέσει στον κινητήρα σας ανεπανόρθωτες βλάβες. Ένα μπουζί όμως, μπορεί να αποδειχθεί και ως ο καλύτερος σύμβουλος. Αρκεί να ξέρετε να το "διαβάζετε". Τα παρακάτω μπορούν να σας βοηθήσουν να κάνετε την αρχή.
Στην επίσημη παρουσίαση του Yamaha YZF R6, που πραγματοποιήθηκε στην πίστα του Qatar, ο project leader, Makoto Shimamoto, δήλωσε ότι η μοτοσικλέτα αυτή σχεδιάστηκε εξαρχής με στόχο την αγωνιστική χρήση. Γι' αυτό το λόγο το προηγούμενο μοντέλο θα είναι παράλληλα σε διαθεσιμότητα και αυτή τη σεζόν. Άλλωστε, για τον συγκεκριμένο λόγο έχει επανασχεδιαστεί από λευκό χαρτί το πλαίσιο, οι αναρτήσεις, καθώς επίσης και ο κινητήρας. Σύμφωνα με τις δηλώσεις Shimamoto, στόχος των σχεδιαστών ήταν να παρέχουν περισσότερη ισχύ, καλύτερη ελκτική πρόσφυση, εντυπωσιακή αισθητική και υψηλότερη τελική ταχύτητα. Το πόσο δίκιο είχε στα λεγόμενά του, το αντιλήφθηκα μόλις οδήγησα το R6 επί ελληνικού εδάφους και μάλιστα στο δρόμο

 
 Yamaha YZF R6
Οδηγώντας
Φρένα
Κινητήρας: Κόκκινο στις 17.500 σ.α.λ.
Πλαίσιο/Αναρτήσεις
Η Κιταρισμένη έκδοση