Λίγο σκληρότερο από όσο θα θέλαμε είναι το πίσω αμορτισέρ.
H σταθερότητα του SMT και η σωστή επαφή του με το οδόστρωμα οφείλεται κατά κύριο λόγο στο στιβαρό, περιμετρικό, ατσάλινο πλαίσιό του, το οποίο μάλιστα είναι βαμμένο μαύρο (όπως και το ψαλίδι), συμβάλλοντας έτσι και στην αισθητική αναβάθμιση. Στο εμπρός τμήμα υπάρχει συμβατικό πιρούνι της Paioli, με καλάμια διαμέτρου 36 χιλ. και διαδρομή 175 χιλ., ενώ στο πίσω, μονό αμορτισέρ διαδρομής 180 χιλ.
Οι αναρτήσεις του SMT δεν επιδέχονται καμίας ρύθμισης και είναι λίγο πιο σκληρές από όσο θα, ωστόσο, επιτελούν σωστά τη λειτουργία τους προσφέροντας ασφάλεια.
Τα φρένα, αποτελούμενα από ένα δίσκο σε κάθε τροχό, είναι εξίσου αποτελεσματικά και θα ακινητοποιήσουν έγκαιρα το ελαφρύ σύνολο.
Το μεγαλύτερο φορτίο θα αναλάβει και θα το βγάλει σε πέρας το εμπρός δισκόφρενο των 260 χιλ. με δαγκάνα δύο εμβόλων, ενώ το πίσω διαμέτρου 180 χιλ. με μονοέμβολη δαγκάνα θα λειτουργήσει επιτελικά και θα μπλοκάρει εύκολα τον πίσω τροχό, όποτε το θελήσει ο αναβάτης.