LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Suzuki GSX-R 1000 K5
suzuki, suzuki gs, suzuki gsx, suzuki gsx-r - Ηταν αναμενόμενο. Η μάχη στα 1.000 κ.εκ. είχε ανάψει για τα καλά και το GSX-R καθόταν από μακριά και παρακολουθούσε ταπεινό τα τεκταινόμενα. Οχι πλέον, όμως. Φέτος, η Suzuki ήταν αυτή που είχε την πολυτέλεια του χρόνου. Απλά παραμόνευε, κινήθηκε τελευταία και χτύπησε...
Ηταν αναμενόμενο. Η μάχη στα 1.000 κ.εκ. είχε ανάψει για τα καλά και το GSX-R καθόταν από μακριά και παρακολουθούσε ταπεινό τα τεκταινόμενα. Οχι πλέον, όμως. Φέτος, η Suzuki ήταν αυτή που είχε την πολυτέλεια του χρόνου. Απλά παραμόνευε, κινήθηκε τελευταία και χτύπησε...
Δεν υπάρχουν και πολλά πράγματα που να σηκώνουν κριτική στο νέο GSX-R 1000 Κ5. Να πεις τι; Οτι τα φρένα έχουν δυνατό αρχικό δάγκωμα, ότι ο κινητήρας κάτω από τις 2.000 σ.α.λ. όταν ζεσταθεί λίγο τα χάνει, ότι από την εξάτμιση βγαίνει πολλή, μα πολλή, φασαρία (σ.σ.: τι φασαρία, η μελωδία της ευτυχίας είναι...) ή ότι τα φώτα δεν κάνουν τη νύχτα μέρα. Και τι έγινε; Δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος να το απορρίψει επειδή οι καθρέπτες του μετά τα 250 τρέμουν σαν να 'χουν πάρκινσον. Το νέο GSX-R δεν είναι απλώς άλλη μία εντυπωσιακή supersport μοτοσικλέτα. Είναι μια μοτοσικλέτα που πραγματικά σέβεται τον αναβάτη της, κι αυτό είναι πολύ, μα πάρα πολύ, σημαντικό. Είναι μια μοτοσικλέτα με γραμμική και γεμάτη απόδοση από τις 2.000 σ.α.λ. μέχρι και τους κόφτες, σαν να πρόκειται για ηλεκτροκινητήρα. Είναι μια μοτοσικλέτα που σε σχέση με πέρυσι βελτίωσε την αεροδυναμική της αντίσταση κατά 5% και τη μετωπική της επιφάνεια κατά 4%. Είναι η μοτοσικλέτα με το χαμηλότερο ύψος σέλας στην κατηγορία (GSX-R: 810 χιλ., CBR: 820 χιλ., ΖΧ10R: 825 χιλ., R1: 835 χιλ.), με τα πιο βολικά κλιπόν, το χαμηλότερο βάρος (GSXR: 166 κιλά, CBR: 179 κιλά, ΖΧ10R: 170 κιλά, R1: 172 κιλά) και εν τέλει, με την πιο βολική, λογική και κατανοητή θέση οδήγησης.

 
 Suzuki GSX-R 1000 K5
Κινητήρας
Oδηγώντας
Συμπέρασμα


Τελευταίες Ειδήσεις

Suzuki GSX-8T: Με Νέο-Ρετρό σχεδιασμό από τα 60ς και νέο κινητήρα 83 ίππων

Πόσο συμβατά είναι τα όρια ταχύτητας με τη σημερινή πραγματικότητα;

Italjet Roadster 400: Με ρετρό-φουτουριστικό σχεδιασμό, 41,5 ίππους και DLAS μπροστινό

Moto Morini Rumble 2026: Νέο bobber 350 V-Twin με vintage underground χαρακτήρα

Future Eyes X80: Ελαφριοί και ανθεκτικοί LED προβολείς με ισχύ 120W

Ταξινομήσεις δεκάμηνου - Top 20 μοτοσυκλετών: CFMOTO 450MT πρωτιά με διαφορά

Ταξινομήσεις δεκάμηνου - Top 30 Scooter: Τα πιο δημοφιλή μοντέλα από Ιανουάριο έως Οκτώβριο

Ταξινομήσεις δεκαμήνου - Top 10 παπιών: Πρωταγωνιστές Daytona & Honda

Ταξινομήσεις μοτοσυκλετών Οκτωβρίου 2025: Η CFMOTO 450MT οδηγεί το Top 10

Ταξινομήσεις scooter Οκτωβρίου - Top 10: Το Zontes G368 συνεχίζει να σαρώνει!

Ταξινομήσεις παπιών Οκτωβρίου 2025: Η Daytona κυριαρχεί – SYM και Yamaha παλεύουν για τη δεύτερη θέση

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ